4 Şubat 2019 Pazartesi

Subat meydan okumasi 4

Hava nasıl olursa olsun siz yürüyüşe çıkın bakinin bakalım ne var ne yok . Eve girersem tekrar çıkmam diyerek karar verdim iş çıkışı otobüsten erken ineyim hem yürümüş olurum hem fotoğraf çekerim hem de markete ugramaliyim dedim düştüm yollara.
Madem otobüsten erken ineceğim nerede inerim , tabi ki Odunpazarı. Keşke zamanım daha fazla olsaydı ara sokaklarını da gezdirirdim sizleri. 

Sonra yürüyüşe Atatürk Bulvarı boyunca devam ediyorum. 

Hava günlük güneşlik sanki Şubat değil gibi. 

Minik dostlar için pek çok beslenme kumbarasi ve barınak var. Hemen her parkta yol kenarlarında görebilirsiniz. 

Ve burdan sonrası market ve ev. Ocağa çorba koydum dünden yaprak sarması var yanına yoğurt ve tursuyla . Yarın ki meydan okuma gününde görüşmek üzere :))

8 yorum:

  1. Eskişehir e iki kez gittim. Çok güzel bir şehir. Odunpazarı ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
  2. Eskişehir..Çok severim, birkaç kere de gelmişliğim var;ancak şu Odunpazarı'na hiç gidemedim.

    YanıtlaSil
  3. Eskişehir'e bir kere gittim, çok güzel bir anıydı. Hızlı trenle günü birlik gidip geldik ve güzel bir alışveriş yaptım da hala giyerim :). Çok uygun gelmişti :). Anılar canlandı bak şimdi, yaprak sarma mı dedin, bayılırım :).

    YanıtlaSil
  4. ah Odunpazarı, özlemişim 💚

    YanıtlaSil
  5. Eskişehir :) güzel şehir ama, çok da gelişmiş

    YanıtlaSil
  6. meydan okumada sayfama yorum bırakmışsın..teşekkürler..ben de takibe aldım seni..sevgiler

    YanıtlaSil
  7. mehtap,tuly's world,öneri makinesi,serapimuu,ezgi,sevda ünlü,merih'in atmosferinde : Eskişehir çok güzel yaşanılası bir şehir seviyorum burayı :D

    YanıtlaSil