5 Şubat 2019 Salı

Meydan okuma 5 ilham perileri



  Düşünüyorum bana ilham veren nedir ? Bana ilham geliyor mu, ne zaman nasıl geliyor. Bazen akşam ne pişirsem diye düşünüyorum dolap ta ne var hmm buzluktan tavuk çıkartayım yanına pilav çorba yaparım tamam plan hazır. Eve gelip dolabı açıyorum ay o ne karnabahar selamliyor beni mis gibi kizartayim sarımsaklı yoğurt turşu ne güzel yenir. Tavuk mu kim dedi tavuk yap diye :) işte dolaba bakınca ilham geldi. Uzun zamandır yemek düşünüp karar vermiyorum uygulamayacaksam ne gerek var ki.
Yada mesela örnek görüyorum instagramda ay bunu öreyim diyorum ipe karar veriyorum gidiyorum alıcam ipciden ya ama o da ne bebek ipi değil mi rengide çok tatlış ayy alayım onu bebek yeleği örerim sonra hediye goturmelik :) diğer projeye ne oldu proje olarak duruyor köşede. Ilham böyle olmadık yerde olmadık zamanda geliyor olmadık işler yaptırıyor insana . Bazen ilham geliyor bloga yazarsın bu konuyu şöyle başlık atarım böyle etiket yaparım diyorum o anda açıp yazmıyorum sonra ara ki bulasın o ilham perisini :) bu meydan okuma iyi oldu her güne bir konu hazır düşün yaz ... ne iyi ettik geldik 😄



Işte birkaç tane ilham verici fotoğraf kuş bakışı sayılabilir Eskişehir :)

13 yorum:

  1. Tam da bu iste..
    Yazdiklariniza benzer seyleri ne cok kadın yaşıyor yasamaya devamvedecek.
    Emeklerinize sağlık.
    Biz iflah olmayiz,planlarimuz,kafamizda ki projelerimiz biz bunlarla Allah gecinden versin.
    Öyle de olecegiz.

    YanıtlaSil
  2. İlham perileri çok ilginç yaratıklar, nr yapacakları belli olmuyor :D

    YanıtlaSil
  3. En çok da ani ilhamları seviyoruz bence :) Hani bir oturup 'ilham seni bekliyorum' diyerek hazırlık yapmak var, bir de hiç umulmadık anda bizi karşılayan parıldamalar.. ;)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel fotoğraflar gerçekten güzel görüntüler ilham kaynağı

    YanıtlaSil
  5. hep düşünüyoruz aslında dimi, hep bir şeyler üretme peşindeyiz :)

    YanıtlaSil
  6. Hahaha, ne güzel özetlemişsin, aynen öyle :). Ne zaman nerede hiç belli olmuyor :).

    YanıtlaSil
  7. ilham defteri iyi fikir olabilir .

    YanıtlaSil