28 Temmuz 2023 Cuma

canım kendim

Hiç olmadığım kadar ben oluyorum şu geçen bir senedir. Hani var ya Yunus Emre nin şiiri "bir ben vardır bende benden icerü" içimde ki ben öylesine bastırılmış ki senelerdir , yaşım büyüse de içimde büyümeyen , mutlu olmak için birilerine yaranmaya çalışan , göze girmeye çalışan ezik ama umutlu bir çocuk varmış. Geçen sene hayatımın yönünü tamamen değiştirecek bir karar verdim ve başladım kendimi , gerçek kendiligimi keşfetmeye. 
Belki de senelerdir yapamadığım her şeyi şu bir seneye sığdırmışım gibi hissediyorum. Ama daha yolun başındayım. 
10 saatlik direksiyon dersimi tamamladım. Öyle ki sonn4 saati bu haftaydı ve ben derse kendi arabamla gittim. Tabi kursa onların aracıyla devam etmem gerekiyordu. Yanlız farklı araba kullanmak gerçekten zormuş. Tabi maceralarım bu kadar değil. Benzin almaya gittiğimde azıcık tamponu sürtmüş olabilirim 😁 birde evin önünde geri giderken gaza fazla basıp kaldırıma cikmisimdir belki. Neyse ki bir komşu yardımcı oldu sağolsun 😅. 
Hiç biri önemli değil, ne demiştik ileri adım atmaya başladım artık geri adım atmak yok. Yani tamam iki ileri bir geri gidiyor olabilirim ama geri atılan adımlar ileri daha güvenli, sağlam adım atmak içindir. 
Gectigimiz kış yazarlık atölyelerine katıldığımı söylemişmiydim , neyse tekrar söylüyorum. @gulkizturanyazievi Instagram'da mutlaka ziyaret edin sayfasını ,tavsiyemdir. Gülkız hocanın sayfasında yazmaya başlamak için konular var ,o konuları kendime yol gösterici olarak takip etmeye başladım. Yazılarımı okumak isterseniz benim sayfama da beklerim. @gonca.cngz 
Belki bir ara bloguma da taşırım yazılarımı bakalım artık. 
Kizimin anneler günü için yaptığı fincanımla nokta koyayım yazıma bugünlük,hadi buyrun kahveye. Sevgiler. 

14 yorum:

  1. yenilik ne güzel işteee :)

    YanıtlaSil
  2. Yazarlık atölyeleri yazma konusunda ateşleyici oluyor :) Bende sanal yazı evi atölyesine uzun süre kayıtlıydım, Yeşim Cimcöz'ün. Hala takip ederim.
    Söförlük zor iş ehliyet var ama araba kullanmayı sevmeyenlerdenim ben galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı yapabildiğini keşfetmek muhteşem. Araba kullanmayı sevmediğimi düşünürdüm ta ki kullanmaya başlayana kadar, deneyim benxe

      Sil
  3. Fincanın ponçikliği beni benden aldı. :D

    YanıtlaSil
  4. İçindeki cevheri fark etmek herkese madip olmuyor dostum. Sen zinciri kırdın. Şimdi parlamaya devam inşallah 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanımda olduğunuz için bin teşekkür sayısız şükür Rabbime

      Sil
  5. Kıpırtısız durmaktan da üç adım ileri bir adım geri çok daha iyidir :)

    YanıtlaSil
  6. o sen i nasıl seviyorum bir bilsen

    YanıtlaSil
  7. En güzel örneksin sen tam gaz devam:)

    YanıtlaSil