24 Şubat 2019 Pazar

Şubat 23 nobetciyim

Meydan okumaya başlayalı 23 gün olmuş. Her gün yazmaya çalıştım bir gün sektirdim sanırım bugün de ikinci sektirişim , nöbetçiyim de ondan geç saate kaldı.
Neler yapıyorum?
Seviyorum : bu aralar ayakları uzatıp bir elimde telefon bir elimde çay kahve yanımda bekleyen örgüm boş boş vakit geçirmeyi seviyorum.
Hissediyorum: azcık yorgun hissediyorum hiç bir şeye yetişemiyormuşum gibi hissediyorum .
Okuyorum: sapiens okuyorum sona az kaldı ve sırça köşk okuyorum. Kitaplaktaki bütün kitapları okuyasım var aynı anda.
Yiyorum: ne olsa yiyorum bu aralar ne veriyim aplama modundayım :)
İçiyorum: sade kahve karamel yada fındıklı filtre kahve bir de son günlerde çaya düşkünleştim içine birkaç karanfil yada tomurcuk gül atıyorum.
Yapıyorum: bere örüyordum bebek yeleği ördüm bebek hırkası başladım motif etkinliğimiz için ip motif ve renk seçimlerini bitirmek üzereyiz.
 Başladığım hırka.
Ve seçtiğim renkler.
Hayalini kuruyorum : emeklilik hayalleri kuruyorum daha çoook var çünkü yaşa takılanlardanım.
Düşünüyorum: ne olacak memleketin hali
Dinliyorum: kafamı dinliyorum pek tv açmamaya çalışıyorum müzik mutfakta iş yaparken youtube ta ne çıkarsa dinliyorum .
Izliyorum: pazartesi akşamları vuslat izliyorum game of Thrones un yeni sezon bölümleri gelsin diye bekliyorum .
Her şey güzel olacak biliyorum evrene pozitif enerji göndermeye devam ediyorum.



8 yorum:

  1. Oh en keyiflisinden bir örgü karesiyle harika olmuş yazı :)
    Game of thrones u ben de bekliyorum ama bitecek artık üzülüyorum..
    Herşey güzel olacak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bitecek evet üzülüyorum bende

      Sil
  2. Bende emeklilikte yaşa takılanlardandım 6 yıl bekledim. Yeni emekli oldum temmuzda. Umarım seninde çabuk geçer.

    YanıtlaSil
  3. ohhh bayıldım yazına
    ne güzel örmek rahatlatıyordur

    YanıtlaSil
  4. Hırka için kolay gelsin, seçtiğiniz renkler ise şahane, herşey güzel olsun :)

    YanıtlaSil