16 Mart 2022 Çarşamba

günlerden kalanlar


Elimde alize diva ipler vardı rengarenk ,kendime hırka başladım. Bu renkleri kızım seçti benim için . Henüz ne renkle birlestirecegim karar veremedim . Motifler bitsin hele bakalım yol nereye gider .
Efes hanımla tanismistiniz hergun yeni bir icat çıkarıyor . Mezurayla oynayıp poşete girdi , iplerime atlamak için hazırda bekliyor her daim . Hayır deyince oturuyor ama ipe içi gidiyor hem komik hem yaramaz . Bazen salona almıyorum çiçeklerime dadaniyor çünkü ama kapıda hazır bekliyor açar açmaz koşuyor içeriye . Güya çocuk istedi diye sahiplendik ama aslında Efes beni sahiplendi bana anne diyor olabilir bazen 😂


Nostaljik radyom ve kahvem her gün bir süre arkadaşlık ediyoruz. Diğerini satıp bunu aldım neden çünkü onun ışığı yoktu 😂🥳 sevgili Özge nin dediği gibi. 

4 yorum:

  1. divalar bir yola girdi. güzel olacak bence. kolay gelsin. kedişler evin bir elemanı olmayı başarıyor. Vaniya kızım olmadan asla sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet divalarla ne yapicam diye düşünmekten kurtuldum ;} kediler çok tatlı bir o kadar yaramaz meraklı

      Sil
  2. ha haaa çok sırıttım okurken fotilere bakarken :)

    YanıtlaSil