21 Mart 2022 Pazartesi

4 Mart 2013

4 Mart 2013 te tekrar merhaba diyerek başlamışım blog yazmaya. Kağıttan dünyam  blogunda blogum 7 yaşında demiş , görünce aklıma geldi bakayım dedim benim blogum kaç yaşında. Aklımda Nisan kalmış çünkü önce ki blogum Nisan 2007 doğumluydu 🥳 şimdi Mart 2013 doğumlu blogum 9 yaşında. 
4 Mart ta tekrar merhaba derken ıslak kek yapmışım. Bugün çikolatalı pastam dan ikram edeyim. 
 Üstüne de can Hatice' min hediyesi güzel fincanimla sade Türk kahvesi iyi gider değil mi?
Bu güzel kitaplar sevgili Neslim'den gelmişti. Küçük prens 🤴 onun yakın arkadaşı Handan için doğum günü hediyesi idi. Okudum çizdim notlar aldım geri gönderdim. Alice bana gelmişti ama ben sonra okurum deyip bırakmışım kenara. Geçen hafta Nilgün ve Neslihan birlikte okuyalım dediler ama bende yok kii diye sizlandim sonra galerimi temizlerken ne göreyim benim de var 🥳 hemen okudum bugün bitti. Neslim canım sonsuz teşekkürler 🥰 
Bu yazım hep doğum günlerinden oluştu sanki. Madem öyle herkesin doğum günü kutlu mutlu olsun. 

8 yorum:

  1. nice bol paylaşımlı yeni yaşlar dilerim blogunuza..

    YanıtlaSil
  2. Nice nice güzel yazılara diyelim o zaman ♥

    YanıtlaSil
  3. iyi ki blog yazıyoruz bebeğim. bunun keyfi hiçbir yerde yok. nasıl güzel fotiler. ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Birileri bana teşekkür etmiş ben okumaya ve yazmaya geri dönünce farkettim :) rica ederim canım güzel bir anımız oldu hep birlikte okuduk keyif aldık...

    YanıtlaSil
  5. bana bir teşekkür gelmiş sanırım :) herkese aldığım için okuyalım demiştim ki okuduk keyifle . hoşgelmişsin aaramıza benim gibi yeniden.

    YanıtlaSil