21 Temmuz 2023 Cuma

Benden haberler

Yine blogumdan uzak kaldım. Emekli oldum ya boş kalamadim pek. Şikayetçi değilim kesinlikle bu durumdan. Çok güzel işler yaptım bu sürede. Evin arka tarafı bahçe bir kısmını belledim biraz fidan diktim. Geçen sene arkadaşım ata tohumu domates vermişti onları fidana dönüştürdüm. Pazardan kabak biber fasulye salatalık fideleri aldım. Tabi oldukça acemi olduğum için biraz sık dikmisim. Neyse seneye daha iyi olurum bu konuda diye düşünüyorum.
aradaki kırmızı şey hortum , çeşmeli büyükçe bir bidona bağlı. Damlama sulama sistemi kurdum acemi işi 🤓 evet evet set olarak satılıyordu ama aklıma yola çıkmadan bir gün önce gelince elde ki imkanlarla böyle bir sistem yaptım. İşe yarıyor ama bidon 20 litre suyu çabuk bitiyor. 
Her gün sulayinca kabak ve salatalık oluveriyor. Bunları yedim bile .
Bahçeden haberlere daha sonra devam ederim. Diyetsel hareketler devam ediyor du ki tatil girdi araya. Umuyorum eve dönüşte devam edeceğim. 
Anlatacak çok şey var ama en çok heyecanlandıran haber araba kullanmayı öğreniyor olmam. Seneler önce ehliyet almıştım fakat hiç kullanmamıştım emekli olunca hemen minnoş bir araba alıp özel ders almaya başladım. Fena da değilim bu konuda. Şimdilik haberler bu kadar devamı gelecek yazılarda. 

15 yorum:

  1. Sebzeler çok güzel, damla sulama da bence olmuş. Araba sürme işi mükemmel olmuş. Arada böyle haber edin merakta bırakmayın bizi. Sevgiler. ❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🥰 bloguma ve komşu bloglara daha fazla ugramaliyim 😅

      Sil
  2. Gonca, açmaya gül olmaya başladı. Değip dokunduğu her yer güzelleşiyor 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevazu göstermekte zorlanıyorum, bana ben bile şaşırıyorum zira son 1 senedir 🥰😅

      Sil
  3. oooo bahçecilik diyet ehliyet :) emeklilik yaramaya başladı bileneee :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben Ceren emekliliğinizin tadını doların dilerim her şey gönlünüze göre olur damla sulama sistemine nette baktım ama sizinki gibi bidonlu bir set göremedim bu konu hakkında daha detaylı bilgi paylaşabilirsiniz sevinirim. Ben de yeni emekli oldum diyeyim tabii eyt den sizin yazınızı okuyunca neden olmasın dedim❤️🥰 teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sizin de emekliliğiniz hayırlı olsun. Damla sulamanın ucunu normalde bir çeşmeye bağlamak gerekiyor ama benim yakında baglayabilecegim çeşme yoktu o yüzden çeşmeli bidon alıp ona bağladım. Suyu bidona kendim dolduruyorum biraz zahmetli ama geçici bir çözüm üretmiş oldum.

      Sil
    2. Merhaba çok teşekkür ederim o zaman uygun olan bir tanesini alayım ben de örnek olduğunuz ilham verdiğiniz için teşekkür ederim sevgiler

      Sil
    3. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 🥰 kolay gelsin size de 🤗

      Sil
  5. Emekliliğinden küllerinden doğdun valla her şeyi yapabiliyor olmak ne kadar güzel değil mi:)

    YanıtlaSil
  6. İnsanın içinde bekleyen, görünmeyi kabul edilmeyi bekleyen kendisini bulması ne güzel birşey değil mi ama özgürlük bence bu noktada

    YanıtlaSil