9 Mart 2022 Çarşamba

5 Şubat doğum günüm


Bu sene 45. Yaşıma bu harika çiçeklerle başladım . Canlarım motif dostlarım günümü guzellestirdiler . O kuru portakal 🍊 diliminin altındaki kağıt aslında zarfmis ben birkaç gün önce keşfettim bunu 😅 ve tekrar mutlu oldum. bu güzel kandiller bal kızımın hediyesi , ne zaman büyüdü genç kız oldu zaman ışık hızında geçmiş gibi sanki. Ver kitap mührü yine motifcanlarimdan geldi. Öyle güzel planlamislar ki gün boyu musmutlu dolaştım . 
ve tabi tatlı son en sevdiklerimden böğürtlenli franbuazli çikolatalı pastam. Ön planda motifcanlarin iş birlikcisi sevgi pitircigi kızım tabi ki. 
artik çiçekler kurudu fanusu bosaltayim başka bir şekilde kullanayım derken zarftan çıkan not. Hepiniz iyi ki varsınız iyi ki yollarımız kesişti ne iyi ettik buluştuk. Ortam sanal dostluk gerçek. Sonsuz teşekkürler 🥰

4 yorum:

  1. Nice mutlu yaşlara... Dostlarınız, sevdiklerinizle musmutlu bir yaş geçirin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel yaşlara, ince düşünülmüş güzel hediyeler almışsınız.
    İyi günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil