13 Şubat 2022 Pazar

motif motif etkinlik

Blog yazmakta Zeynep gibi olmak isterim ama olamıyorum ,çok mu çok üşengecim bu konuda.  http://mavilaleden.blogspot.com/?m=1 bence ziyaret edin okuyun çok güzel yazıları var. Hem de frida motiflerin açıklamasını yazıyor son günlerde belki örmek istersiniz. 
Madem yazıya Zeynep'le başladım öyle devam edeyim. Malumunuz motif etkinliğimiz tekrar başladı. Bana ilk ay kim gönderdi tabi ki Zeynep 💝 paketin güzelliğini içindeki sevgiyi anlatan kelime yok öyle mutlu oldum ki hem açtım hem mutluluk gözyaşı döktüm. İsteyip de öremedim diye haruni şal örmüş. Evimizin minnosu Efes hanım için mama vanilya hanımdan gelmiş. Fincanlar ,kitaplar ,motifler. Öyle bir zamanda geldi ki anlatamam size. Mustafa Kutlu hiç okumadım demiştim , uzun hikayeyi aldım diye yazmıştı grupta ama aslında daha fazla merak ettiğim menekşeli mektup ta çıktı. Her biri için bir sürü teşekkürler 🥰💜 
Simdilik bu kadar. Görüşmek üzere (selametle) 

2 yorum:

  1. Sende beni ağlatacaksın, ona niyet ettin sanırım. 💕 güle güle kullan hepsini. Sevgiyle hazırlandı çünkü mutluluk getirsin. 🥰 selametle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlayacaksak mutluluktan ağlayalım olmaz mı 🥰

      Sil