17 Kasım 2021 Çarşamba

gülmek zamanı

Hani çok gülmek ağlamak getirir derler hep gülünce suçluluk duygusu yükler omuzlarına insanın. Aslında o öyle değil bence çok ağlamak gülmek getirir olmalı. Sonuçta neye inanırsak o gerçekleşir öyle değil mi 💜 öyleyse gülelim katıla katıla gözlerimizden yaşlar gelene kadar gulmeliyiz. Eh mutluluk içimizde zaten guldukce taşsın mutluluk herkese bulaşsın. 
Geçen haftasonu sevgili Zeynep"in anlatımıyla bu güzel motifi ördük. Sadece benim ki motif olarak kaldı sanırım. Kirlente çevirenler oldu yada var olan kirlente aplike edenler. Benim beyaz bir tişörtüm var onu önüne dikerim diye düşündüm şimdilik bekliyor bakalım. 
Bu aralar okuma konusunda tembelim yavaş okuyorum birazcık ve aynı anda birkaç kitap okuyorum. O kadar çok oldu ki okunacak kitap paniğe kapılmış olabilirim. Bu kitabı okudum bitti yakın zamanda tekrar okumak istiyorum ve tabi birde çözümler kitabı var onu da okuyacağım. Kendinizi ihmal edilmiş hissediyorsanız yada belki tanimlayamadiginiz bir ruh halindeyseniz belki de çocuğunuz var ve onu ihmal edip etmediğiniz den emin değilseniz mutlaka okumanız gereken bir kitap. 
Sevgiyle ve sağlıcakla kalın...

10 yorum:

  1. Su motiflerinizi kiskaniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma bebeğim gel beraber yapalım 😃

      Sil
  2. dediklerinin hepsine pekiii :)

    YanıtlaSil
  3. bu kitabı çok merak ediyorum.
    eline sağlık motif çok güzel oldu. gülelim tabı. gülmek bize yakışıyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka oku bence. Seninde emeklerine sağlık şekerim 😃

      Sil
  4. Zülfü Livaneli de "çok gülen çok ağlar" konusu hakkında birkaç söz etmişti. Evet, bazı gelenekselleşmiş öğretilerimiz bize nedensizce ızdırap veriyor. Neden çok gülen çok ağlamalı? Belki de söze yanlış anlam getiren bizizdir. Gülmekten ağlamak biçiminde kullanılmış olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Ağlanacak hallerimize de gülüyoruz biz milletce gülmeyi seviyoruz. Gülelim gercekten sıkıldık aglayıp üzülmekten. Takipcinizim artık, banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil