9 Ağustos 2021 Pazartesi

9\8\2021

Yazıya biraz sondan başlamışım gibi olacak nasıl oldu bilemedim fotoğraf sıralaması yanlış oldu , neyse sorun değil. Görüntü diyetteymisim izlenimi veriyor olabilir ama tatildi bayramdi temizlik boya badana isleriydi derken baslayamadim. Basliycam ama bu konuda şu an okuduğum bir kitap var sonra ki yayınlarda paylaşırım. 
Gelinciklerim arkadaşın bahçesinden. Çok uzun zamandan sonra eski arkadaşlarla bağ evinde buluştuk , emekli olan arkadaşımıza veda evlenecek bir arkadaşımıza kına eğlencesi gibiydi çok eğlendik. Bütün yılın stresini attık. 
Kitaba gelirsek Gürgen Öz sevdiğim bir oyuncu. Bakalım yazarlığı nasıl diye konuşurken kitap ve motif grubumuzun çılgınlarından sevgili Özge hepimize karanlık köy kitabını gönderip hadi birlikte okuyalım dedi , okuduk. Yazarlık konusunda az daha yol katetmesi gerektiğini düşündüğüm Gürgen Öz yine de pek çok yeni yazardan daha iyi yazmış. Konu mekan seçimleri kurgu gayet iyi. Herkesin içinde yolculuk yapması gereken bir karanlık köy var mutlaka , korkularimizin hayal kirikliklarinin konustuklarimizin sustuklarimizin üstüne gitmek gerekir. Görüntüsü ve verdiği izlenim korkutucu görünse de aslında korkunç bir kitap değil. Okudum okuyun diyebilirim gönül rahatlığıyla. 
Motif grubu küçük etkinliklerimizden birisi bu 🏡 herkes farklı renk ve tarzda ördü diyebilirim. 
Malum saç bandı. Herkes ördü ne yani ben ormesemiydim 😁 ipin alize cotton gold 3 mm tığ kullandım. Örmesi hem kolay hem eğlenceli. 

5 yorum:

  1. keyifli haberler :) gürgenin kardeşi yaprak öz de iyi yazar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda merak ediyorum ilerleyen zamanlarda okurum umarım

      Sil
  2. hiç okumadığım bir yazadı. sağ olsun Özge. hikaye tahmin ettiğimden iyi çıktı. bende sevdim. ya kitabın iyiliği ya sizinle olmanın güzelliği örgüler müthiş. yarın tartı günüm bu üç haftadır diyetin D si bile yok fırça yemesem bari korkuyorum. :)) selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sağolsun kitaplandirdi hepimizi. Diyet olayı fena bende de fircalayacak biri lazım banada

      Sil
  3. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil