5 Ekim 2021 Salı

Konya gezisi

Blogger uygulaması uzun zamandır telefonumda ve kullanıyorum oldukça da başarılı buluyorum. Bazen aklıma yazacak birşeyler geliyor ama alıp elime yazayım demiyorum çeşitli bahanelerle erteliyorum bazen de açıyorum uygulamayı ne yazacaktım deyip fakat aklıma gelmiyor bırakıyorum. Konya'ya gidip geleli 2 hafta oldu sanırım. Bugün yazarım yarın yazarım derken zaman aktı geçti. 
motif grubumuzu ara sıra yazıyorum artık bilmeyen yok herhalde yada bana öyle geliyor :) sevgili Neslihan Konya da yaşıyor. Daha önce farklı zamanlarda bulusmalarimiz oldu ama kalmalı bir buluşma düşünmemiştik. Zeynep ve Sevgi Kayseri'den Nilgün İstanbul'dan ben Eskişehir 'den  düştük yollara. Onlar bir gün önce cuma buluştular ben cumartesi gidebildim. Sille gezisine yetişemedim. Maalesef demiyorum çünkü o sırada başka bir grup arkadaşım daha Konya'da yaşıyor ve yakın zamanda ikinci evladını kucağına aldı oraya gitmisken onları görmeden olmaz dedim. Fotoğraf koyamam bebeğimiz çok küçüktü çünkü. 
motifcanlarimla Mevlana da buluştuk Neslim çalışmak zorunda olduğu için yoktu. Mevlana çevresinde insaatsal çalışmalar vardı sadece içeriyi gezdik sonra şems e vardık. Zeynep sağolsun biraz anlattı şems i Mevlana yi. Ve akşamüzeri nesliyle buluştuk Alaaddin park8ndan geçip yemeğe gittik. 
sevgili Handan in bizler için hazırladığı paketler eşliğinde kahvemizi yudumlayıp nice 40 yıllara dedik. 
vee cumartesi gününün sonunda Neslihan in ellerinde sufle sıcacık çay ve çok güzel bir sohbet bizi bekliyordu. Ah yaa neden video çekmedik dedirten Neslim le aramızdaki paket açma aşık atışması harikaydı.
 Arkası yarın gibi olacak ama olsun. Pazar günümüzü sonra ki postta yazayım. 

4 yorum:

  1. Iyi ki geç yaxdin. Yeniden hatırlayıp yeniden mutlu olma şansı doğdu bizede ❣

    YanıtlaSil
  2. hayat güzel yaaa iştee :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel keyifli birgezi olmuş bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Aman aman nerelere geldik... Ne güzel bir gezi olmuş. Bir sonraki ziyaretinizde Sille'ye gitmenizi de tavsiye ederim. ^^

    YanıtlaSil