8 Temmuz 2021 Perşembe

Bugün 8/7/2021 Perşembe

Nerde kalmıştık en son isteymisim süveter örmüşüm iki tane. Sofi örmeye devam ediyorum hala. Yaz geldi demek isterdim ama bize tam gelmedi henüz hala yağmur yağıyor hava serin. Çok hızlı olmasada yarım orgulerimi tamamlamaya çalışıyorum kitap okumaya çalışıyorum. Bı bosvermislik var üstümde aslında kimseye bulasmamaya çalışıyorum he deyip geçiyorum gerekmedikçe konuşmuyorum. Bakıyorum izliyorum kim ne yapıyor ne konuşuyor. 
 çocuk kalbi ni bitiremedim çok sıkıldım. 
sofie nin dünyası okudum bitti. Güzel di sevdim. Felsefeye meraklıyım ama nerden baslasam derseniz güzel bir başlangıç kitabı. 
Geleydin bir çay içimi sen çay dokerdin ben içimi ... İçinizi dökecek dostlarınız varsa şanslısınız içinizi dökerken sizi can kulağıyla dinleyen akıl vermek yerine sizi anlayana yardım talebinizi söze dökmeden de anlayan dostlarınız varsa daha da şanslısınız. Allah kalbi güzel insanlar çıkarsın karşımıza her daim. 

6 yorum:

  1. bu akşam gördüğüm ikinci sofinin dünyası kitabı bir arkadaş daha incelemiş... Yok yok felsefe bana uymaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu güzel eğlenceli farklı bir kurgusu var :)

      Sil
  2. hepsi güzel kitaplar :) örgüler ve dostlar da tabii :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, içe dönmek iyi bişey :)

    YanıtlaSil
  4. sofi için meraktayım gonca yalan yok ama sıkıştırmayacağım biliyorum çok yoğunsun
    sevgiler

    YanıtlaSil