9 Mayıs 2020 Cumartesi

Yeni meydan okuma filmler

Mayıs ayı için yeni bir meydan okuma başlatmış Şule Uzundere 
1. En az sevdiğiniz film hangisi?
Bir kez izleyip neden izledim ne izledim dediğim Recep ivedik filmi hiç izlemeseydim iyiydi. 
2. En son izlediğiniz film hangisi?
Hobbit 1-2-3 izledim. Kitabını okumuştum daha önce filmleri de severek izledim.
3. En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?
Jackie Chan hem eğlenceli de :)

4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?
Ilk aklıma gelenler testere ,çaki , çığlık 

5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?
Hayat güzeldir ,piyanist,Yeşil yol,7.kogustaki mucize 
6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?
Hangover serisi acaip gulmeliydi.
Şimdilik 6 tane cevaplayayım devamı sonra .
Bizim yeni evin küçük bir bahçesi var arka tarafta komşular nane,soğan falan dikmişler bizde çilek diktik bakalım büyütüp çoğaltabilecekmiyiz . 
bahçe küçük ama erik,kayısı ,vişne ve ayva ağaçları var. Eriklerden ve kayısı çağalasından birkaç tane toplayıp yedik dün ama daha çok küçükler . Bakalım ne maceralar bekliyor bizi. Daha domates fidanı dikicez 😁 
Başlıktan belli olmasa da nöbetçiyim bugün. Bugün kü nöbet hatırası çay eşliğinde İnce Memed 2 olsun . Güzel kitaplar hatta fevkaladenin fevkinde efenim . 

8 yorum:

  1. çok güzel bi liste olmuş filmlerin , çileklerin zeminine çam iğneleri falan yayıyorlar canım çilekler böylece toprakla temaz etmiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın canım. Cileklerin dibine atayım çam yaprağı iyi oldu söylediğin :)

    YanıtlaSil
  3. İlk soruya ben de aynı cevabı verirdim :)
    Biz de çilek ektik bakalım mahsulleri alabilecek miyiz. :)

    YanıtlaSil
  4. 3.soru sayesinde Jackie Chan'in ne kadar çok sevildiğini görmüş olduk. Ben de çok severdim filmlerini ama uzun zamandır izlemedim.

    İnce Memed çok güzeldir. Adanalıyım, buraları en güzel Yaşar Kemal anlatıyor. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama harika anlatıyor Adana yi hiç görmedim ama görmüş gezmiş gibi oluyorum okurken . Teşekkürler

      Sil
  5. bahçe ne güzeel. hayat güzeldir en sevdiklerim arasındaaaa :)

    YanıtlaSil