8 Mayıs 2020 Cuma

film meydan okuması

Yeni bir meydan okuma etkinliği var geçenlerde bahsetmiştim . Sevgili Şule Uzundere böyle güzel sorular hazırlamış , katılmak isterseniz soruları ister tek tek cevaplayin ister 5 er 6 şar cevaplayın nasıl isterseniz yani. 
1. En az sevdiğiniz film hangisi?
2. En son izlediğiniz film hangisi?
3. En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?
4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?
5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?
6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?
7. Sizi mutlu eden bir film seçin.
8. Sizi mutsuz eden bir film seçin.
9. Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.
10. En sevdiğiniz yönetmen kim?
11. En sevdiğiniz sinema salonu hangisi?
12. En sevdiğiniz animasyon hangisi?
13. En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?
14. En sevdiğiniz film repliği hangisi?
15. En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisi?
16. Bu sene, şimdiye kadar, izlediğiniz en iyi film hangisi?
17. Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi?
18. Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.
19. Favori aktörünüz?
20. Favori aktristiniz?
21. Sizce en çok abartılan film hangisi?
22. Sizce en az kıymeti bilinmiş film hangisi?
23. En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi?
24. Favori belgeseliniz?
25. Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.
26. Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.
27. En sevdiğiniz klasik film hangisi?
28. En güzel film müzikleri hangisindeydi?
29. Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi?
30. En sevdiğiniz film hangisi?
31. En kısa zamanda izlemek istediğiniz film hangisi?
Yavaş yavaş büyüyen ubuntu dursun şöyle.

10 yorum:

  1. filmler konusunda uzun yıllardır koptum cesaret edemiyorum. ubuntu geliyordu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pek ilgim var denemez ama olsun blog yazmak güzel :) hatta aramızda kalsın hatırlayamadığım bazı filmlere netten bi göz attım biraz 😁

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bitmiş halini de görücüük inşallah :)

      Sil
  3. Ubuntu kelimesini ilk kez duydum. Hemen Google'dan baktım ama çok farklı anlamlar çıktı. Kısaca ne demek olduğunu açıklayabilir misin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca elele verip birlikte yardimlasarak hareket etmek ubuntu kısa da bir hikayesi var . Bizdeki imeceye benziyor biraz . Bittiğinde güzel bir örtü olacak .

      Sil
    2. Hımmm. Dediğim gibi ilk kez duydum. Sayende yeni bir kelime öğrenmiş oldum. Açıklama için teşekkürler :-)

      Sil
    3. Rica ederim bitmiş halini de paylaşırım inşallah

      Sil
  4. En sevdiğim film Baba serisi Al Pacino ve Marlon Brando muthiş bir karekter oyuncusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet çok güzel seri baba serisi katılıyorum

      Sil