13 Mayıs 2020 Çarşamba

film meydan okuması -part 2-

Evveeett nerede kalmıştık. 
7. Sizi mutlu eden bir film seçin.
Buz devri izlerken çok mutlu oluyorum 
8. Sizi mutsuz eden bir film seçin.
Babam ve oğlum çok uzucuydu 
9. Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.
Öyle bir film yok sanırım 
10. En sevdiğiniz yönetmen kim?
Film konusunda çok bilgim olmadığı için bu soruyu mis geçeyim 
11. En sevdiğiniz sinema salonu hangisi?
Rahat yumuş yumuş koltukları olan salonları seviyorum Eskişehir de ozdilek yada kanatlı avm de vardı galiba ama yanlış hatırlıyor olabilirim. 
12. En sevdiğiniz animasyon hangisi?
Yaa hepsi güzel Rio hotel transilvanya buz devri frozen severim yani 
13. En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?
Hobbit 
14. En sevdiğiniz film repliği hangisi?
Buz devrinde sit var ya onun dinozora kafa tutuşu "hanım haniim onlal benim cocuklalim " 
Paketin tamamını çekmemişim sevgili Zeynep e okuması için kitap göndermiştim ve kitaplarla birlikte bu güzel ciceklikten 2 tane geldi ve kitap ayracı ve tutacak hediye geldi. Nasreddin hocanın doğuran kazanindan sonra benim de doğuran kitaplarım oldu ne diyebilirim eline emeğine gönlüne sağlık can arkadaşım.

11 yorum:

  1. Benim de aklıma replik olarak Biz keseli sıçanlar tırsıkızdır sözü gelmişti. Buz Devri'ne bayılıyorum. Türkçe seslendirme pek izlemem ama o filmin Türkçesi orjinalinden güzel :D

    YanıtlaSil
  2. hahahaaa :)) Hanım hanııımmm, efsaneydi Sit hakikaten. Oytun bayılıyordu zaten de ben ayrı bayılıyordum :))

    YanıtlaSil
  3. hanım hanım, hepsini sağlıcakla kullann hahahaha
    yeniden teşekkür ederşm, kitaplar için sevgiler

    YanıtlaSil
  4. guzel seçimleer özellikle çizgi filmlerin hepsi nefis. anime hastasıyım yaa. istediğin zaman söyle sana en iyilerden sölerim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika tavsiyelere açığım teşekkür ederim:)

      Sil
    2. son yazımdaki filmleri kaçırmaaaa :)

      Sil
    3. ernest ve celestine
      yerdeniz öyküleri (2006)
      maquia
      only yesterday
      muhteşem fare detektif
      bir böceğin yaşamı
      the cat returns
      prenses ve kurbağa
      :)
      filmsiz kalınca söle banaa :)

      Sil