3 Mayıs 2020 Pazar

meydan okuma -14- robot yapalım

Yani şimdi bu da sorulur mu robot yapsam hangi özellikleri yüklerim . Tabi ki en başta bulaşık ,süpürge ,silme ,dip köşe temizlik ,boya badana işleri,ütü de yapsın ayy ne tatlı yaa . Isleri bitince masaj yapsın sonra spor yapmaya teşvik etsin versin gazı versin gazı . Yemeği pasta böreği ben yaparım yeter ki o bulaşıkları toplasın . E daha ne olsun bana yeter bunlar . 
Malum sokağa çıkma yasağı var haftasonu ama ben nöbete geldim. Robot arada nöbete de gelsemi acaba 🤔 
Neyse sabah normalde minibüsle aktarmasiz geliyorum hastaneye ama haftasonu yasaktan dolayı minibüs yok mecburen otobüsle aktarmalı geldim. 
Eskişehir'i bilen bilir otobüslerin toplanma yeri odunpazari bir iki dk yürümem gerekti Alaaddin camiinden geçerken bu güzellikleri çektim . Mis gibi temiz hava papatyalarda açıyor nasıl özlemişim. Tez zamanda gitsin bu kara bulutlar inşallah . 
Bu güzellik te hastane bahçesinden . Doğayı gerçekten sevenler çiçekleri toplamayanlardir diye düşünüyorum. 

2 yorum:

  1. robotlar hayatı kolaylaştırmalı değil mi
    bitseydi hayırlısı ile bugünler

    YanıtlaSil
  2. Bitecek inşallah yakında

    YanıtlaSil