5 Mayıs 2020 Salı

Meydan okuma-15- ütopyam

Meydan okumanın sonuna geldik,sondan bir önce ki yazım . Benim utopyam nedir ? Ütopya aslında olmayacak duaya amin demek gibi bişey ama olabilir olmasını düşünmek hayale dalmak çok güzel . Zülfü Livaneli ' nin Son Ada kitabını okudunuz mu bilmem , ben okumadım 😁 . Bir de o kitaptan ozetlenmis olan çocuk versiyonu var Son Ada'nın Çocukları isimli bir kitap ,ben onu okudum 😎 işte öyle bir adada yaşamak isterdim . Çok ta güzel olurdu. Naçizane benzer bir hayalimiz var eşimle , en azından daha olası bir hayal . Çocuğu üniversiteye gönderip köye yerleselim bağ bahçe büyük baş küçük baş takılalım öyle diyoruz . Eh ne diyelim Allah herkesin gönlüne göre versin. 
Kendime örgü masası yaptım be yaa 😂 yok yok şaka işe giderken örgülerim ortada kalmasın deyip masaya yığıvermiştim. 
Ubuntu ya devam tabi ki inşallah bitirebilirim bu hafta .

2 yorum:

  1. İnşallah gerçek olsun hayaliniz..
    Bende de bi fiskos sehpa var, elimdeki tüm elişlerini üstüste yığdığım, ara ara boşaltıp, yeniden doldurduğum :) Son derece işlevsel ;)

    YanıtlaSil
  2. şehir hayatı insan fıtratına aykırı aslında. topraktan gelen insan, topraktan çok uzak kalması dengesini bozuyor. aslından uzaklaşıyor.
    ubuntu şekilleniyor. kolay gelsin

    YanıtlaSil