2 Mayıs 2020 Cumartesi

meydan okuma-13- etkili öğrenme

Herkesin farklı bir öğrenme yolu var . Benim ki dinlemek hele de bana özel anlatilirsa tadından yenmez . Not almak sıkıcı kitap okumak güzel ama ders kitabı okumak ekstra sıkıcı. Seneler önce ehliyet için başvurdum ama motor konusunda bişey bilmiyorum eskiden derslere girmek te zorunlu değil malum elimde kitap okuyorum anlamıyorum tekrar okuyorum tekrar anlamıyorum. Eşimden yardım istedim anlattı sağolsun ve en yüksek notu motor dersinden aldım tamm 95 ,en düşük notu sormayın yada sorun ilk yardım dersi 77 almıştım inanamadım fazla özgüven de iyi değil yani 😂
Araya birşeyler karıştırayım renk olsun. Sonra da ubuntudan biraz daha öreyim . 
Geçen nöbette ikisinide bitirdim ve ikiside güzeldi sevdim. 

4 yorum:

  1. herkesin bir öğrenme tarzı var öğrenme tarzını bulmuş olman büyük şans. ubuntu unutulmasın lütfen :))) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ubuntuyu unuturmuyum bu hafta hedefim bitirmek inşallah

    YanıtlaSil