24 Mayıs 2020 Pazar

Hem bayram hem nöbet tadından yenmez

Meydan okumalar da bitti , olsun ben yine nöbetçiyim. Bayramınız mübarek ola a dostlar . 1. Güne nöbet gelmiş tutuyoruz arkadaşla . 
Ubuntu battaniyem büyüyor derken ana renk ipim bitti bayramdan sonraya kaldı . Neyse diğer yarım örgülerime devam ediyorum malum şalım var bitmesine az kaldı. Diz örtüsü için kalan iplerle motif örüyorum ve şişle ördüğüm hırkam da yarım hala. 
Şalımı hatırlatayım mavi boncuk olsun ismi. Yakında biter inşallah . 
hırkam da böyle unuttuysaniz hatırlatayım dedim efendim. Kollarını nasıl orecegime karar verememiştim o yüzden bekliyordu bir kenarda. Artık kafamda bir model oluşturdum tabi ki instagramdan yardım aldım birazcık.

10 yorum:

  1. eline sağlık, güzel oluyorlar, renkler yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. iyi nöbetler canım. bu ilk gün çalışan insanlara cidden üzülüyorum.
    ubuntu en merak ettiğim. o şal bende de hala yarım hahahah
    bayramın mübarek olsun canısı sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım napalım mesleğin cilveleri diyelim :) ubuntu bayramdan sonra ipine kavuşacak inşallah . Hayırlı bayramlar olsun hepimize

      Sil
  3. iyi bayramlaar iyi nöbetleer iyi örgüleeer :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil