3 Haziran 2020 Çarşamba

Selam

Hayat normale dönüyor mu acaba ? Inşaallah diyorum kendi soruma cevaben . Herkesin temennisi aynı muhtemelen umarım ikinci dalga gelmez. 
Sevgili Neslihan'ın başlattığı huzurevinde yaşayan teyzelere diz örtüsü projesi için ördüğüm örtüleri bitirip kargoya verdim. 
İlkinden artan iplerle bir tane daha uydurdum ,bence fena olmadı ne dersiniz ?
Tabi güzel fotoğraf çekmeyi unuttum yine , bitirince hazır evdeyken kargoya vereyim deyip acele ettim. Neyse Neslim harika fotoğraflar çeker bende tekrar paylaşırım . Diğer örtüleri de paylaşırım hem. Öyle güzel kombinasyonlar çıktı ki ortaya gormelisiniz . Hepsine bayıldım . 
Güz okuma şenliği sona erdi. Fotoğraf eksik birazcık . Eslikci Kız malum gezen kitaptı su an üçüncü durağında . 1984 ü okuduğumu unutmuşum. Her neyse bu yayın etkinlik için değil zaten tekrar güzel bir fotoğraf çekip puanımı hesaplayıp paylaşırım. 

2 yorum:

  1. gonca eline sağlık canım çok güzel oldular. sen yerine verdin darısı bana. sevgiler

    YanıtlaSil