21 Mayıs 2020 Perşembe

film meydan okuması-part:4-

23. En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi?
Tabi ki sit 
24. Favori belgeseliniz?
Doğada hayatta kalmaya çalışarak belgesel çeken kişiler var ya o belgeselleri seviyorum. 
25. Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.
Lucy 
26. Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.
Yok galiba 
27. En sevdiğiniz klasik film hangisi?
Piyanist, Hayat güzeldir klasik sayilirmi bilmem ama kitap hırsızı da güzeldi  
28. En güzel film müzikleri hangisindeydi?
Desperado  çingeneler zamanı 
29. Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi?
Iyilik bul iyilik yap 
30. En sevdiğiniz film hangisi?
Eski Türk filmleri ve western filmleri seviyorum tek bi tane seçmek zor
31. En kısa zamanda izlemek istediğiniz film hangisi?
Yüzüklerin efendisi . Şimdiye kadar izlemedin mi derseniz izlemedim önce kitaplarını okumak istemiştim. 
Sevgili @alonenesli Neslim güzel bir iyilik hareketi başlattı huzurevinde yaşayan büyüklerimiz için diz örtüsü örüyoruz motifcanlarla birlikte. Klasik hanım dilendi bey beğendi motifimiz. Evde kalan iplerle yada bütün yumakta olur. Bu sayede ip kesmeden motif eklemeyide öğrendim süper oldu. 
Bu güzellikleri yol kenarından topladım benim bildiğim ismi ayvadana , bitki çayı yapılıyor kurutulup. Ben kurutmaya asmadan önce birkaç gün vazoya koydum evimizi şenlendirsin diye. 

3 yorum:

  1. ip koparmadan motif birleştirmek hep deneyesim vardı ama cesaret edememiştim. umarım yakında bende deneyebilirim. yüzüklerin efendisi kitapla çok farklı ama kitap ayrı güzeldi film ayrı. ikisinede hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  2. Bu çiçeği bende altın otu diye biliyorum yanılıyor da olabilirim, Foça da bizde toplardık eskiden, battaniye için kolay gelsin harika oluyor, üstelik çok da güzel bir amaç için ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlaaar :) ayvadana mı ne hoş isim :) desperadoooo banderaaas oleeey :)

    YanıtlaSil