19 Mayıs 2020 Salı

film meydan okuması-part:3-

15. En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisi?
Matrix,avatar güzel filmler 
16. Bu sene, şimdiye kadar, izlediğiniz en iyi film hangisi?
Hıçkırık izledik TV de beğendim güzel filmdi 
17. Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi?
Türk işi dondurma güzeldi 
18. Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.
Hababam sınıfı yeni versiyonlar 
19. Favori aktörünüz?
Nicholas Cage Tom Hanks  yabancı sevdiğim oyunculardan Türk olarak Kadir Doğulu diyebilirim  yeni nesilden. Eski oyuncular arasında seçim yapmak zor çocukluğum gençliğim onları izleyerek geçti hangisini yazsam diğerine haksızlık olur. 
20. Favori aktristiniz?
Yabancı Sandra Bullock severim. Türk oyuncular tabi yeni nesil Demet Evgar  Şebnem Bozoklu Farah Zeynep Abdullah 
21. Sizce en çok abartılan film hangisi?
Issız adam mesela bence gereğinden fazla abartildi. 
22. Sizce en az kıymeti bilinmiş film hangisi?
Çınar ağacı, o.çocukları mesela. 
   Sıkı bir film izleyicisi olsam daha fazla cevap verebilirdim sanırım. Şöyle bir hafızamı yoklayinca ki biraz da google dan yardım aldım yalan yok :) Bu cevaplar geldi. 
Bugünlerde ip kesmeden motif eklemeyi öğrendim hemen uygulamaya geçtim. Öğrenmenin sınırı yok ne diyebilirim.

1 yorum:

  1. battaniyeler bitiyordu. bakalım kime nasip kime kısmet
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil