24 Nisan 2020 Cuma

Meydan okuma-5.gün - en son nerede ne zaman kayboldum

Kaybolmak konusunda üstün yeteneklerim olduğunu düşünüyorum. Bana yol sormak hayatınızın hatası olabilir ki genelde riske girmemek için bilmiyorum bende yabancıyım gibi cevaplar veririm. 
Neyse en son bu ayın başında hastanede kayboldum. Malum covid-19 günlerinde farklı servislere takviye gidebiliyoruz. Benim bu ay ki nöbetlerim çocuk acildeydi ve ilk nobetime giderken kendimi büyük acilde buldum neyse ki Yan yanalarmış :)) ve yön sorabilecegim ınsanlar var. Ama hastane fazla büyük ben ne yapabilirim ki. Hatta son birkaç kaybolma hikayemde yine hastanede geçiyor. Mesela b bloktan hastane eczanesine inip kendimi c blokta bir serviste bulduğum oldu ve daha öncesinde d blokta bir servisi ararken tanimlayamadigim bir yere gitmişim. Hatta bencileyin kaybolan ıkı kişiyle karşılaştım tabi bende forma var yani potansiyel "hastanede çalışıyor öyleyse her yeri ve her şeyi bilmeli " kostümüm . Cevabım basit oldu ee bende kayboldum. Şükür ki tarif edebilecek bir personel o anda karşımıza çıktı ve yonlerimizi bulabildik. Kaybolma hikayem bitmez benim bunlar ilk aklıma gelenler. 
Eslikci Kız gezen kitap sevgili @alonenesli instagram da güzel bir anı biriktirme etkinliği düzenlemişti daha önce bende heveslenmistim. Bu defa ilk bana geldi #gezenkitap bakalım ne anılar biriktirip dönecek Neslime. Son Av sürpriz oldu henüz alamamıştım ama kitap grubunda yazismistik sevgili Neslihan unutmamış eslikci kızın yanına ilistirmis. Vee ben çok aşırı mutlu oldum. 

8 yorum:

  1. benimde navigasyon sistemim hiç yoktur. eşimle paslaşmasam çok kaybolurum. zihin çok dolü sanırım ondan. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yanlız seyahat etmeye uygun değiliz sanırım :) sevgiler canım.

      Sil
  2. Yeni şehir hastanelerini kaybolma garantili yaptılar zaten... Ben de bizim buradakine ne zaman gitsem kayboluyorum...

    Ama ("hastanede çalışıyor öyleyse her yeri ve her şeyi bilmeli " kostümüm) bu mantık bende de var hahahaaa :)) Siz bilmeyeceksiniz de kim bilecek canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işe girerken harita yuklemeleri lazım beynimize dimi 😂 sorun sormakta çok dert değil de bilmiyorum deyince ebemize saydiranlardan olmayın noolur.

      Sil
  3. :)) Bak sen yazınca aklıma geldi, benim de binalarda çok kaybolmuşluğum vardır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Binada kaybolmak ayrı bir yetenek bence :))

      Sil
  4. Aynen. Neyse ki navigasyon var en azından dışarda toparliyor durumu :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı anlatmışsın. eşlikçi kız romanı güzel hıhım, filmisi de vaar :)

    YanıtlaSil