25 Nisan 2020 Cumartesi

meydan okuma-6- ilham kaynağı neler var neler

Son zamanlarda ilham kaynağım neler diye düşünüyorum düşününce pek gelmiyor aklıma. Ilk aklıma gelen sevgili Zeynep'in önerdiği bir dizi #anne with an a çok tatlı e harfiyle enn isminde yetim bir kızın ve onu evlat edinen ıkı kardeşin gerçekten müthiş ilham verici öyküsü. Belki pek çoğunuz biliyorsunuz ama bilmiyorsanız izleyin mutlaka. Ve yine ilham perim Zeynep'in beni Nilgün'ü Hilal 'i Betül'ü baştan çıkartması ve ubuntu örmeye başlamamız bu ayın önemli olaylarından oldu. 
Öyle güzel oluyor ki örmeye değer. 
Vee bu sıralar Kıraç dinliyorum zaten sesini ve şarkılarını çok severim ne kadar dinlesem bıkılmayan seslerden birisi. 
Vee yine bu yazıları yazmam için ilham veren peri @ezgissimo iyi ki meydan okumaları yapıyorsun da blog mahallemiz hareketleniyor. 

10 yorum:

  1. Blog yazmak blog gezmek insanda çok güzel bir tat bırakıyor bence

    YanıtlaSil
  2. canım yaaaa, çok tatlısın. benimki bitince şimdi tüm heyecanım sizin ubuntular için sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bizim üstümüze ikinciyide orersin bebeğim 😄 iyi ki örüyoruz gerçekten sanat eseri

      Sil
  3. Ubuntu ne ki? Google a da sordum ama örmek fiiliyle bağlantı kuramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram da görüntülere ulaşmak daha kolay sanırım çok güzel bir battaniye modeli

      Sil
  4. Anne with an E favori dizim oldu. Profil resmimden de anlaşılacağı üzere.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Çok güzel dizi izlemeye değer

    YanıtlaSil
  6. Şahane oluyor Ubuntu ellerine sağlık :)
    Bence hepimiz birbirimizin ilham persiyiz bu mahallede <3

    YanıtlaSil