22 Nisan 2020 Çarşamba

meydan okuma-2- evde en sevdiğim köşe

Evi seviyorum ben genel olarak. Sevdiğim tek bir yer yok. Şu sıralar evden çıkmayın çıkmayalım. Ama normal zamanlardada evden çıkmayı çok tercih eden bir tip değilim. Tabi alışveriş yapmak ara sıra dışarda yemek (bunu severim ama :)) kızımla vakit geçirmeyi sevdiğimiz birkaç yer var tabi. Baya da çıkıyormuşum evden yaa yazınca farkettim @) neyse şu sıralar daha dah az çıkıyoruz. Evde salonda koltuğum var mesela örgüm kitabım yanında çay kahve su için sehpa. 
Pek fotoğraf yok ama bu oturduğum yerden bir görüntü. 
telefonda pek fotoğraf yok yarın çeker eklerim inşallah. Mesela mutfağımı da seviyorum ve teras katimizi düzenlemeye çalışıyoruz sanırım orasida sevdiğim bir bölüm olacak. 
Bugün nöbetten çıktım evdeyken sevdiğim köşeleri çekeyim dedim. Yemek yapma köşem. 
Eski tv sehpamizin kitaplığa dönüşmüş hali tabi ki. 
Ve diğer kütüphanemiz gönül ister ki derli toplu dursun ama ben dağınık seviyorum napiim. 
Vee çiçek köşem mutluluk sebebim. 

10 yorum:

  1. Bir köşede sevdiğin şeyler varsa o köşe güzeldir yeterlidir :)
    Örgülerin rengi çok güzel o kitap da beni nedense korkutuyor :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hobi odası kap kendine kız 🤗 duvar tablosu benden 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın sen balım bebeğim hobi odası yapamam da fotoğraf çekmek için kullanıcam kesin 😄

      Sil
  3. Değil mi ama gerçekten öyle. Kitap güzel sevdim ben korkutucu sayılmaz pek.

    YanıtlaSil
  4. kendimize zaman ayrıdığımız her yer özel sanırım. üretim bizim işimiz. ubuntu harika oluyor. renkler çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Sayende ubuntu sahibi olacağım :) hobiler nerdeyse orası en güzel köşe

    YanıtlaSil
  6. Kitap okuma köşen de çok güzelmiş fincanında ♥

    YanıtlaSil
  7. Geri dönüşüm geç oldu özür dilerim, hemen listeyi güncelledim..
    Yine blog mahallesi coştu ben yetişemedim kusura bakma :))


    Örgü ve kitap olan bir yer keyifsiz olur mu hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah özür ne demek sayende blog yazıp güzel paylaşımlarda bulunuyoruz. Çok teşekkürler ve tüm blog mahallesine sevgiler uçan öpücükler gönderiyorum.

      Sil