22 Nisan 2020 Çarşamba

Bugün gri -meydan okuma 3-

Bu konunun bugüne denk gelmesi biraz enteresan oldu aslında yani sanırım bilemedim. Nöbetten çıktım ve benim için nobet çıkışı bir gün ne renk diye  düşündüm. Eskiden daha gençken rengarenk günlerdi bana ait boş bir gün ister gez ister ev işi yap ister boş boş tv izle. Ama son yıllarda durum değişti yaş ilerledi yorulma düzeyi arttı. Yani bugün sırf nöbet çıkışı olduğu için gri diyorum yada soyle diyebilirim renk farketmez hangisi olursa olsun flu ve griye çalan herhangi bir renk. Sabah gelip uyumasam öğleden sonra ben pert devreler yanmış. Uyursam günün yarısı gidiyor ama yine de uyuyorum ki öğleden sonra kafa gitmesin. Eee her yaşın ayrı güzelliği var. Çocuk büyümüş uyuycam deyince rahat bırakıyor yorgunum deyince anlıyor uyumam gerektiğini kendime kabul ettirmisim e daha ne olsun. 
Galeriye bir bakayım fotografsiz post olmasın. 
Fincanlar canım Neslim'den bardaklar çok çok eskiden sarelle bardakları kahveler benden. 
Elmalar ve gökyüzü sonbahardan kalma. 

7 yorum:

  1. hahaaaa :)) Eski sarelle bardakları, ne severdim ben o bardakları... Bunlardan sonra düzleri çıkmıştı sanırım...

    Bazen griye çalmakta gerekiyor sanırım... Sonrasında renklenince daha bir keyifli oluyor sanki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet düz olanlar çıkmıştı ama bunlar daha dikkat çekici köyde görünce kızım topladı geldi :)

      Sil
  2. emekli olsak ya artık :))) bardakları hatırladım ama bende hiç yok üzüldüm şimdi. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hakettik artık emekli olmayı :) annem atmamış saklamış iyi etmiş.

      Sil
  3. ben de öyle düşünüyorum her yaşın ayrı bir güzelliği var...fincanlar harika ...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru tadını çıkarmak lazım değil mi?

      Sil
  4. alonenesli de miiiii biricik arkadaşlarımızdaaan :)

    YanıtlaSil