19 Nisan 2020 Pazar

Meydan okuma-1- merhaba ben Gonca

Merhaba blogcanlar. Sevgili Ezgi yine bir meydan okuma etkinliği başlatmış ama ben birazcık geç kaldım. Hemen kendimi tanıtmakla başlayayım. Ismim Gonca pek çoğunuz biliyor zaten. Yaşım 43 evliyim bir kızım var @birelifbirgonca daki Elif kızım yani :) hemşireyim 22 senedir. Aslında kadrom ebe ama hiç ebelik yapmadım hep hemşire olarak çalıştım. Karantina sürecinden önce neler yapıyordum şimdi neler yapıyorum. Tabi aslında çok değişiklik olmadı hayatımda yalnızca esnek mesai uygulamaya başlandığı için işe bir iki mesai eksik devam ediyorum. 3/4 gün arayla 24 st nöbet tutuyorum pek çok arkadaşım gibi. Ve değişen başka birşey maske kullanmak. Aslında çok hoşlandığım bir malzeme değil ama uzun süre takmak zorundayız ve yolda ve markette takmak zorunda kalmak çok hoş değil ama yapacak birşey yok. Genel olarak evde olmayı severim fakat bu aralar mutfakta daha fazla zaman geçirmeye başladım. Örgü örüyorum,kitap okuyorum. Günler böylece geçiyor. Insallah yakın zamanda atlatırız hastalık günlerini ve ne günlerdi diye başlayan anılar anlatırız birbirimize. 
Motifcan dostlarımla ubuntu örüyoruz birlikte. 
Yüzük kardeşliği bitti iki kule de yarıya geldim. Bu arada instagramdan bir grupla 1984 okuduk. 
Lostintime şal yine motifcanlarimla birlikte örüyoruz. Yarın nöbetçiyim ve umarım meydan okumanın 2.yazısıyla buluşuruz yine. 

15 yorum:

  1. Maskeyle hayat gerçekten zor, Allah yardımcınız olsun.

    Yüzüklerin Efendisi'ni tekrar okuyasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Gerçekten tekrar okumalik kitap :)

      Sil
  2. Allah yardımcınız olsun, işlerinizde kolaylıklar ihsan etsin :) İyi ki varsınız :)
    Örgüler de şahane gözüküyor, ellerinize sağlık 🤍 O turuncu fincanlara da bayılıyorum, babaannemlerde var. Alacağım göz koydum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizlerde iyiki varsınız. Benim de babaannemden kaldı.

      Sil
  3. eman eman :) meydan okudun mu bana sen .. cık kabul etmiyorum.. o şal beni benden aldı çünkü.. ör ör ör ör ör ör ... bitmiyor ya valla bacım.. ince ip seçmişim ben yoksa örnek çok keyifli ikinciden sonra ezber ediyorsun zaten bakmadan örebiliyorsun.. ama bende senle birlikte ubuntu'ya atladım şal beklemede.. bugün nihayet bir haftadan sonra da okuyabildim.. bu meydan okumalar iyi mi kötü mü henüz karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu düzenli yazmak için iyi oluyor meydan okumalar canım gel sende katil. Şal güzel oluyor kısa kadar biter inşallah

      Sil
  4. Tüm sağlık çalışanları gibi sana da kocaman alkışlar ve içten teşekkürler :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. Allah her zaman yardımcınız olsun.
    Örgü örmek çok rahatlatıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Canım benim sağlıkla geçsin şu zamanlar da sevdiklerimizle eksilmeden bitirelim deşu zamanları ne kadar maske gerekir se takacak , aynı köşede ne kadar oturmamız gerekirse oturacağız dikkat et kendine :) seviyorum seni goncam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah çabucak geçsin bitsin bu günler Haticem bende seni seviyorum canım.

      Sil
  7. seni tanımak başka bir keyif tatlım. seviyorum seni Allah için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım benim seni tanımak ta benim için mutluluk sebebi ,seviyorum seni 😍

      Sil
  8. Biz kısa süreli takmaya dayanamıyoruz maskeyi, allah size sabır versin arkadaşım. Sağlık dolu eski günlerimize bir an evvel döneriz inşallah.

    YanıtlaSil