28 Mart 2020 Cumartesi

Mart ayı...

Mart ayı dert ayı derler bir de Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır derler. Bu seneye kadar düşünmezdim bunları ne yalan söyleyeyim hava sıcak olur soğuk olur çok dert değildi sanki yeter ki sağlığımız yerinde olsundu Allah dermansız dert vermesin yeter ki. Bu sene gerçekten Mart ayı dert ayı oldu sanki. Bugünlerde geçiyor inşallah bugünlerde dunlerin yarinlariydi. 
Mart bitmeden yıl dönümü postu atayım şuraya dedim. 


Mart 2013 te açmışım blogumu. Öncesi de var tabi blogcu falan ama olsun biz bunu kutlayalım. 7. Sene-i devriyemiz kutlu olsun efendim :) 
Evde olduğum günler kitap okumak ,örgü örmek ,mutfak ,tv ,müzik , odalar arası seyahat etmek şeklinde geçiyor. Yüzük kardeşliği bitmek üzere belki bugün biter nöbetçiyim de ben üstünüze afiyet. @mavilale Zeynebim iki kule de şu an. Bende başlayıp yetişmeye çabalıyorum kendisine. 
Zeynep demişken bahsetmeden geçemeyeceğim hep birlikte lostintime shawl örüyoruz biz. Hatice , Sercan Şenay , Sevgi,Nilgün ve birkaç kişi daha var instagram aleminden. Ne zamandır orsemmi diye düşünüyordum. Beraber başladık güzel de oldu. 
Dün itibariyle durum bu salimda. Renkte güzel oluyor değil mi e mavi nede olsa. 

2 yorum:

  1. Kutluyorum 7. doğum gününü blogunuzun..
    İngilizcesini anlamadım ama galiba şal örüyorsunuz, gayet güzel renk tonlaması.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. mart cidden dert oldu. ama en büyük dert 2020 sanki. karamsar biri değilim hep umud edecek bir şey bulurum. ama bu 2020 bize daha hangi kötü süprizleri hazırlıyor diye endişe etmeye başladım malesef. rabbim bugünümüzü aratmasın. sakince durup tefekkür etme vakti. bakalım ne kadar dolacağız. iki kulede yarıya geldim. ama kralın dönüşü malesef yok elimde bir çare üreteceğiz inşallah. siz dışarda çalışanlar için dua ediyoruz. kendinize dikkat edin lütfen sevgiler

    YanıtlaSil