20 Mart 2020 Cuma

nöbet yine nöbet

Evet hemsireyim hayır konumuz corona değil sosyal medyada zaten herkes yorum yapıyor herkesin bir bilgisi bir fikri var o yüzden kafa karıştırmaya bilgi kirliligine gerek yok. Efenim bizim izinler kapalı nöbet varsa tutuyoruz onun dışında evdeyiz ailecek. Evde kitap okuyoruz örgü örüyoruz çay içiyoruz kahve içiyoruz yemek yapıp yiyoruz falan.
ipim nako 3.5 numara şişle örüyorum örnek zor gibi görünüyor yani bana öyle görünmüştü en azından ama kolay youtube ta ablalar bacılar aciklamislar güzel bir şekilde. Kendime hırka örüyorum inşallah bitecektir fakat ne zaman biter bilemiyorum. 
ara sıra motif etkinliğimizde en sondan bir önce ordugumuz viktorya motiflerimi birlestiriyorum. Mavi huy falan değildir bende ama çok severim maviyi :)

4 yorum:

  1. kolaygelsin canım. allah herkesi korusun inşallah. bu nodeli severim ben. renkte çok hoş. bende bir hırka başlamıştım ama başka hayallere yelken açtım kaldı kaldı öylece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah sağolasın canım. Hırkayı görmedim ne ara başladın ?

      Sil
  2. Ic açıcı değil mi ? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil