15 Mart 2020 Pazar

etkinlikten kalanlar

Mecburiyet kısacık ama yine dopdolu bir kitap savaştan kaçan ama ülkesi için geri dönmek zorunda hisseden bir adamın kısa öyküsü. 
Savaşın ortasında ıkı çocuğun dostluğu birinin varlik içinde mutsuz  diğerinin yokluk içinde mutlu ama her ikisinin de eksik yaşadığı hayatlar ve savaştan geç te olsa kurtarilan bir çocuğun hayatı. 
Araya kitap ve motif grubunda ki arkadaşlarla ortak yaptığımız yılbaşı cekilisinde canım Hayriye ' nin bana aldığı güzel hediyeleri bırakayım. 
Ah Oğuzcum Atay ne güzel yazmışsın. Kısacık ömrüne ne kitaplar sığdırmışsın. Bir kez okumaya başlayıp yarım bırakmıştım sonra instagramda bir grupla hep birlikte okuduk ve kesinlikle tekrar okunmalık bir kitap. 

Demiştim ya her kitabın bir okunma zamanı olduğunu düşünüyorum diye. Bu kitaba başladım ama ilerlemiyor şimdilik bırakacağım ilerde vakti geldiğinde okumak üzere ...şimdilik hoşçakal kitap .

1 yorum:

  1. Ayy hepsi de okuma listemde olan kitaplar. Ne güzel kitaplar okumuşsun.

    YanıtlaSil