20 Mart 2020 Cuma

ev günlükleri

Nöbet listesi değişiyor hastanede sürekli düzenleme yapılmaya çalışılıyor çünkü Eskişehir'de test yapılan tek hastane var. Bende orada çalışıyorum. Tabi ki mümkün olduğu kadar evden çıkmamaya devam. Ben evde oturmayı severim gerçi ama zorunluluk olunca dışarı çıkma fikri dolanıp duruyor kafamda :) 
mesela bu kakaolu kek gibii görünüyor ama aslında evde ne yapsak keki :)
Salapurya Mahallesi bitti yorum bekleyen arkadaşlarım vardı. Dürüst olacağım anlamadan okuduğum bir kitap oldu. Birlikte okuyor olmasak bırakırdım yarım. Aslında güzel bir kitap olabilirdi ama yazar tekne isimleri ve ınsan isimlerini karışık kullanmış bazı bölüm aralarında sanki atlanmış bir bölüm daha varmış gibi. Ne bileyim pek sevemedim ben. Bulmaca çözmek gibiydi. 
Ördüğüm hırkanın ipi yetmeyecek diye bir yumak daha almam gerekti dışarı çıkmak istemediğim için nakonun sitesinden sipariş ettim diğer ipler bir alana 8 bedavaydi sağolsunlar tığ ve dergiyide hediye koymuşlar :))

4 yorum:

  1. Bu zor zamanı örerek geçiriyoruz, ben de onlardan biriyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki örgü var yoksa vakit geçirmek zor

      Sil
  2. iyi ki hobilerimiz var. kolay gelsin canısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım iyi ki var hobiler ve kitaplar

      Sil