12 Mart 2020 Perşembe

yine geldim

Uzun zamandır yazmamışım yine . Acaba planlı ve düzenli olmayı başarabilirmiyim ki bir gün ne dersiniz blogcanlar. 
Kitap dostlarımla birlikte okuyoruz Salapurya Mahallesi , sevgili Nilgün göndermişti sağolsun. Bittiğinde yorumlamaya çalışırım kendimce. 
#kışokumaetkinliği2020 6 tam 1 yarım kitapla sona erdi. 
Ve tabi ki yeni etkinliğe hemen giriş yaptık arka arkaya 3 kitaba başladım eş zamanlı okumaya çalışıyorum. Salapurya mahallesi birlikte okuduğumuz ortak kitabımız. Yüzüklerin efendisi Zeynep ile birlikte okuyayım diye başladım ama o bitirdi ben geriden takip ediyorum,önce ki sene de başlamıştım üç yüz küsur sayfalarda bırakmıştım tekrar başladım. Her kitabın bir okunma zamanı var inanıyorum kesinlikle. Ve Boşluk Hissi isimli bir kitaba başladım hepsini bitirmeyi başarırsam 3 kitap cepte bu etkinlikte :))

8 yorum:

  1. salapurya da geri kaldım yarın yetişirim inşallah ablanın kafa azıcık karışık sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gerideyim azıcık bugün yetişirim ama haklısın biraz kafa karışıklığı var sanki :)

      Sil
  2. Doğru biraz yorucu ama zevkli birkaç kitap okumak teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bende aynı anda 3 kitap okuyorum. Süper eğlenceli oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiiin :) salapurya mahallesi duymamışım. annat bi ara kitabı olur muuuu :)

    YanıtlaSil