13 Eylül 2019 Cuma

Hanimiş kim nobetçiymiş :)

Bayaa zaman olmuş yine yazmayalı bloguma. Bugün yine nöbetçiyim evde pek zaman bulamıyorum sanırım. Aslında artık ev yerleştirme işlerimiz bitti henüz doğalgaz bağlanmadı ama küçük tüple idare ediyoruz. Neymiş efendim yeni ev alırken tamamen bitmiş olmasına dikkat ediyormuşuz. Her neyse sağlık olsun gerisi hallolur.
Ne demiştik normal duzenimize geçtik yani artık kitap okumak ve örgü örmek serbest. Kitabı yolda minibüste okuyabiliyorum yine iyi oldu tek araçla gidebiliyorum işe. Akşamları da örgüye devam tabi ki. Ev yerleşti ve en sona iplerimi bırakmıştım. Pazartesi salı evdeydim ve iplerimi yerleştirdim yarım orgulerimi topladım ve gözümün önüne koydum. Sırayla bitirmeyi planlıyorum.
 Prenses hırkası az kaldı bitmek üzere.
 Sefiller seneler önce okumam gerekirdi ama olsun geç olsa da başladım. Güz okuma etkinliğinin ilk kitabı.
 Mutfağım için perde örmek istediğimi soylemismiydim. Ince ip ince tığ olunca yavaş ilerliyor.

 Tabi ki kışlık hazırlıklar da devam ediyor bir taraftan.
Facebook ta amigurumi melekleri diye bir gruptayim ve şans cucesi etkinliğine katıldım çünkü elim boş hiç yarım orgum yok.

2 yorum:

  1. Hırkaya bayıldım daha doğrusu ördüklerinize :)
    Maşaallah hiç boş durmuyorsunuz ne güzel..

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla otur canım arkadaşım. yeni evin böyle ufak tefek aksaklıkları oluyor halledilir yakında hepsi inşallah. yarım işler bize kader :)

    YanıtlaSil