8 Ekim 2019 Salı

Nobet tutmak bizim isimiz

Gören duyan da sanacak ki ayda bir nöbet tutuyorum. Ay da yaşasam belki bir nöbet bile gelmezdi ama gelin görün ki bu ayın 3.nöbetini tutuyorum. 4. den sonra izne ayrılıp geri dönüp ay sonunda 5.sini tutacağım. Eveeettt devreler yandımı benimkiler nasıl hala yanmadı belli değil. Neyse evde olduğum güzel zamanlardan bahsedeyim biraz.
 Kendi kendime yarimlarimi bitirme etkinliği yapıyorum. Şans cucesi herkese iyi şans getirsin umarım.
 Kitap güzel di okudum okuyun tavsiye ederim.
 Prenses hırka bitti düğmelerini aldım dikeceğim.
 Kendime hırka hala yarım inşallah renkli ipin yeter , yetmezse yelek olarak kalacak yada bilmiyorum başka bir formül bulabilirmiyim bakıcam artık.
 Üçgen motif etkinliğimiz biteli hayli zaman oldu ilk birlestirmeyi basaranlardan birisiyim ör sök yapa yapa birleştirdim.
Vee batik bebek ipiyle yumuşacık bir bebek battaniyesi dumanı üstünde. Hırka ve battaniye sahipsiz satın almak isteyen olursa yorum yapabilir.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık gonca hepsi çok güzel hele o cüce sendeki bu oyuncak örme konusundaki azim ve başarı beni bile gaza getiriyor. ben bu kadar teferuatlı bir şey yapamam ama dah basit şeyler neden olmasın diyorum ara ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım. Oyuncak örme işine el atsan eminim benden güzel orersin sen.

      Sil