17 Temmuz 2019 Çarşamba

Nöbetçiyim , şaşırdık mı?

Senelik izin bitti tatil yapıldı ev taşındı ama hala yerleşemedik çünkü evin içinde ufak tefek eksikler var. Perşembeye kadar bitmiş olacak umarım temizlik büyük ölçüde bitti. Artık haftasonu yerleştireceğiz eşyaları.
 Birkaç gün önce arabadan çektim fotoğrafı uzansam bulutları tutabilecekmişim gibi duruyorlardı.
Ramazandı tatildi taşınmaydı derken ipin ucunu kaçırdım yine birkaç kilo aldım. Yerleşeyim kilo yerlesmeden vereyim değil mi ?
Madem nöbette yazıyorum anlık fotoğraf atayım. En sevdiğim yazarın son kitabı. Tatilde başladım ama yavaş okuyorum birazcık 2 sayfa 3 sayfa derken 70 lerdeyim. Tabi ki döktürmüş yine Grangé ne diyebilirim ki alın okuyun. Bütün kitaplarını alın hepsini okuyun.

7 yorum:

  1. awesome article..
    thanks for sharing

    YanıtlaSil
  2. awesome article.
    thanks for sharing

    YanıtlaSil
  3. nöbetlerin sakin geçsin
    evin hemencik temizlensin
    güzel keyifli oturmalara başla
    veee o kilolar yerleşemeden geldikleri gibi gitsinler :)

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin canım güle güle sağlıkla oturun inşallah evinizde sevgilerimle...okuyacağım ben de...

    YanıtlaSil
  5. e hayat güzeeel işteee :) hayırlı olsuun bi deee :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş nöbette teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Keyifle okudum Gonca. Yeni yazıların da gelsin lütfen.

    YanıtlaSil