20 Şubat 2019 Çarşamba

Şubat yazıları ~20~

Bugün hava nasıl ? Haydi havaya göre bir liste yap bakalım. 
Hava sabah soğuktu durakta üşüdüm bayaa 😕 öğlen ve sonrası güneşli idi hele iş çıkışı efsane güzel di hava şimdi ise soğuk yine. Yarın kar bekleniyor dediler. Liste elimde hazır var bir tane emekli olan bir mesai arkadaşımız yani Abla aslında emekli oldu (darısı başımıza inşallah ) onun için cuma akşamı veda yemeği yapıcaz .alacağımız hediye için para topluyorum,o iş bende 😀 topladığım paraların listesi var amma velakin paylaşamam tabi. Acaba ne yapsam paylaşsam derken d&r internet sitesine bir kitap bakayım diye girdim. Sepetime almak istediğim kitapları atıyorum ki unutmayayım. Şimdi alamayacağım evde çok kitap var ama ilerleyen zamanda almak istediğim de elimin altında hazır liste oluyor bu şekilde . Yada bana kitap hediye etmek isteyenlere listeden kitap ismi söylüyorum 😁 kitaplara bakıp seçerken şimdi alamayacağım düşüncesi sabah soğuğu sepete atıp alacakmış gibi davranmak öğlen sıcağı sepette dursun şimdilik ılıman hava ve artık siteden çıkayım nasılsa almayacağım şimdi akşam soğuğu .😐






Bol fotoğraflı bir post oldu yaşasın. :))
Ne diyelim havalar nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun....

6 yorum:

  1. Ne güzel bir liste olmuş böyle..Aralarından not ettiklerim oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Sepete kitap atmak ne keyifli, değil mi ? İnsan almasa bile baktıkça mutlu oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. mantıklı ben de öyle yapıyorum bazen fiyat farkettiğini görünce de sinir oluyorum

    YanıtlaSil
  4. Liste gibi liste olmuş! Doğu'nun Limanları benim de merak ettiğim bir kitap :)

    YanıtlaSil