19 Şubat 2019 Salı

Meydan okuma günlüğü 19 Şubat

Anlatayım nasıl blogger oldum :)
Sene 2006 bilgisayar ile çalıştığım serviste muhattap olmaya başladım. Daha önce görmüşlüğüm var ama pek samimi değiliz. O zamanlar tek nöbetçi kalıyor serviste. Bir nöbette işlerim bitti gece geç saatle biraz kitap okudum uyku bastırdı. Aklımda deli sorular diyorlar ki google diye birşey var ne yazsan biliyor her şeye bir cevabı var. Açtım google ı bakıyorum ne yazsam acaba. Örgü yazdım aman yarabbim o da ne ? Rengarenk örgü örnekleri dolu sayfalar ona da bakayım buna da bakayım derken birkaç saat geçti. Ilerleyen zamanlarda keşfettim ki o sayfalar blogcu tabi o zamanlar blogspot yok yada ben bilmiyorum. Bir gün dedim ki benim de blogum olmalı .ve yine birgün eve bilgisayar aldık. Benden mutlusu yok . Ilk blogum goncali.blogcu.com
Süsleyip pusluyorum benim için büyük olay . Sonra 2007 yanlış hatırlamıyorsam blogspot oldu herkes oraya geçiyor bende geçtim birkaç sene yazdım. Bir ara pek yazmadığım forum sitelerinin falan revaçta olduğu bir zaman sıkıldığımı farkettim bıraktım . Sonra tamamen sildim o blogumu .

Eskilerden birkaç fotoğraf dursun şuracıkta :)


Biraz aradan sonra yenisini açtım 2012 sanıyorum. O gün bugün düşe kalka bıraka başlaya yazmaya çalışıyorum . Iki gündür eski yazıları düzenlemeye çalışıyorum bazılarında fotoğraf kalmamış google fotoğraf arsivimden silmişim blogtan silinecekleri aklıma gelmedi nedense 😱 Bulabildiğim fotoğrafları tekrar ekledim bazı yazıları sildim hiç fotoğraf kalmamış çünkü. Işte böyle umarım bundan sonra bu Şubat ayı gibi hergün yazabilirim birşeyler. Hergün olmasada haftada 3/4 diyelim.
Güzel de bir söz bırakayım .


5 yorum:

  1. Uzaklaşsak da ,gelmeli yinede buralara,oluyor arada hepimize böyle durumlar.
    Sağlık olsun yeter ki.
    Son SÖZ bence de değerli...ANLAYANA..!!!

    YanıtlaSil
  2. devrem sayılırsın:)) aynı zamanlarda başlamışız.

    YanıtlaSil
  3. blog iyi ya en eeeen olmadı kişisel arşiv gibi oluyor

    YanıtlaSil
  4. yıllarca yazıp paylaşmanız dileğiyle canım sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yazıyorsun, geç tanıştık ama görüşürüz bence :).

    YanıtlaSil