21 Şubat 2019 Perşembe

Meydan okumada 21.gün

Bugün eleştiri yapma günümüz şöyle bir dolaştım blogları herkes birşeyler yazmış ama aklıma bişey gelmedi. Ne yazsam nereden başlasam bilemedim  ama meydan okumaya katıldım madem illa yazıcam bişeyler.
Zamane evlilikleri ve çocuk yetiştirmekten bihaber insanlardan bahsedebiliriz mesela. Evliliklere bakıyorum nasıl gösteriş yapabiliriz başkalarına hava atabiliriz ben düğün yaparsam böyle şahane yaparım , aaa senin ki düğün mu ayol ben yapayım da sen gör öğren. Ah ben kociskoma şöyle hizmet ederim böyle değer veririm Ah ben nasıl bir evlenme teklifi aldım dünyada eşi benzeri yok... korkarım evlenmeden önce beyni tatile gönderiyor gençler. Çocuk konusu apayrı oraya hiç girmesek mi ? Yaz yaz bitmez. Geçen arkadaşlar çocuğa damar yolu açıyorlar anne çocuğu tutmaktan aciz ayy bilen biri gelsin baksın diyor e çocuğa da bilen biri baksa keşke  😏 Evlenmek için basvuranlara en az 6 ay evlilik nedir çocuk nasıl yetiştirilir kursları zorunlu olmalı naçizane fikrim.
Gelelim günün anlam ve önemine. Malum motif motif etkinlik yapıyoruz. Benim 3.ay motiflarim ve yanında şahane hediyelerim Bursa 'dan sevgili Nurten 'den geldi. Paket öyle özenli hazırlanmış ki arkadaşım sevgisini katmış pakete. Herşey için teşekkürler . Bu arada dikkatinizi çekerim dün kü alışveriş listemden bir kitap eksildi çünkü hediye geldi. Çok mutluyum ben bugün 😍💞💞💞

5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan 😄 ebeveynler konusunda katılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Evlilik üzerine eğitimler gerçekten verilmeli... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. korkarım evlenmeden önce beyni tatile gönderiyor gençler. çok güldüm çok tatlısınız...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Benim tavsiyem ,
    Öyle kurallar koyulmali ki bazilarina evlenme ve çocuk yapamazsın yasakları konabilecek şartlar getirilmeli
    Öyle aklına esen çocuk dogurmamali.
    Çok mu agir oldu bu tavsiye.
    Neyse benim ki zaten bir ütopya.
    Duyarlı yazı olmus emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel etkinlikmiş :)

    YanıtlaSil