18 Şubat 2019 Pazartesi

Subat yazıları ~18~

Meydan okuma yazısı 18 .gün.  Blogunda her ay düzenli yazacağın bir seri başlat demiş sevgili Ezgi. Aynı azimle devam edebilirmiyim bilmiyorum ama işte ilk yazım. Sanırım çok daginigim tek konuya odaklanmak ta zorlanıyorum. Bugün bir bebek yeleği açıklaması ile başlayayım devamı nasıl gelir bilmem.
Ipim kartopu Jersey. Şiş 5 numara. 
68 ilmek başlıyoruz. 3 sıra haroşa örüyoruz.
Harosanin son sırasında 2 düz bir kes bir dola başlayıp 1 düz 1 kes 1 dola şeklinde sıra sonuna geldik dönüşte hepsini düz ördük yakada sonradan zincir örüp geçireceğimiz delikler oluştu. Sonra ki sırada ayırma işlemini yapıyoruz. 14 düz bir dola (ipi şişe ormeden almak demek ) 2 düz 1 dola 8 düz 1 dola 2 düz 1 dola 16 düz 1 dola
2 düz 1 dola 8 düz 1dola 2 düz 1 dola 14 düz  ördüm  onlerden 6 sar ilmek haraşo olacak. Haraşo dışında ki kısımları ters örüyoruz..
3 sırada yine düz başladık 1 dola 2 düz yaptığımız kısımlarda 1 dola 4 düz yapacağız. Böylece delikli kısımlar yanlara doğru açılmış olacak fotoğrafta görülüyor .bu şekilde kol ayrımına kadar 15 deligimiz olacak alt alta. Ip kalın biraz o yüzden 15 ıp ince olsaydı daha fazla artirmamiz gerekecekti. Kolları ayırmak için kol kısımlarına 3 er sıra haraşo örüp kol ağızlarını kapatıyoruz. Örgüye önler haraşo kalan kısımlar düz olarak devam ediyoruz . kol ayrimindan sonra bir karış orsek yetiyor beden kısmına. Tabi düğme deliği açmayı unutmayalım .her 10 haraşo disinde bir delik yaptım ben. 
Ne yazacağıma karar vermediğim için aşamaları fotograflamadim acemiligime geldi. Bir daha ki yazılarımda tariflerimi bol fotoğraflı hazırlayayım. 
Kolay gelsin. 

13 yorum:

  1. Emeğinize sağlık yapacaklar için kolaylıklar dilerim :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  2. Bu tarif fikrine bayıldım , bildiğini paylaşmak çok güzel birşey :)
    Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ah bi de bunun bize kadar olanından sayılar filan paylaşsan. Bi yapmadım gitti bu yakadan başlama işini. Gönlüne, eline sağlık Gonca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aklımda olsun bize göre tarif te vereyim :)

      Sil
  4. Ne kadar tatlı bir de rengarenk emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, örmek isteyenlere ne güzel yardımcı olur bu tarif ♥

    YanıtlaSil
  6. Yuppi! Her ay farklı bir tarif ziyaret edeceğiz :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle giysin güzellik.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil