17 Şubat 2019 Pazar

Meydan okuma da 17. gün

Takıntı denmez belki ama, bazı eşyalara takılırız eskise de hep onları kullanırız ya, var mı senin de böyle takılıp kaldıkların ?
Ne çabuk geçiyor zaman 17 . güne geldik bile. 
Pek takıntı yaptığım söylenemez doğrusu ama kahve fincanları hassas noktalarımdan birisi saymadım ama birkaç takım var. En sevdiğim se babaannemden kalan fincan takımı. 
Herkes tanıyor bu fincanları sanırım.  
Eski kıyafetleri saklamak yenilemek gibi huylarım yok öyle bir yeteneğim de yok ama rahmetli babamın uzun süre giydiği ve ben çok sevdiğim için bana verdiği makina örgüsü yelegim var . Sadece düğmelerini değiştirmek zorunda kaldım onun dışında olduğu gibi duruyor. Her kış severek giyiyorum. En sıcak tutan giysim kendisi. 
Hatırası olan eşyaları saklamak güzel ama yer sorunu hep var. Çözüm olarak bırakmaya kiyamadiklarimi köyde ki evimize bırakıyorum hem atilmamis hemde kullanılmaya devam edilmiş oluyorlar. Kıyafetleri ihtiyaç sahipleri ile paylasmaksa en güzeli 😄

9 yorum:

  1. Daha upuzun yıllar, sağlıkla, sıcacık giyersin inşallah🙏

    YanıtlaSil
  2. o sarı parlak fincanlardan babam yıllar önce Kıbrıs'tan alıp getirmişti anneme.Hemen her evde vardı, modaydı galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemen her evde var hatta yemek takımı da gördüm ben :)

      Sil
  3. Aynı fincan takımı bizde de var ama hiç kullanıldığını görmüyorum :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kullanılmalı anılar hatirlanarak icilmeli kahveler

      Sil
  4. Parlak fincanlar teyzem A
    Almanya'dan getirmişti.
    Kocaeli depreminde kırılıp gitti çoğu.
    Bir tanesini hala ölçü olarak kullanirim.
    Ahhh yelek defalarca yikasan eminim baba kokusu hala var.
    İyi günlerde giyinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler doğru baba kokusu hep üstünde

      Sil
  5. O fincandan bende de var. İşyerime getirdim hatta, şimdi burada kullanıyoırum

    YanıtlaSil