15 Şubat 2019 Cuma

Şubat yazıları ~15 ~

Bugünün başlığı : en çok merak ettiğin bir konuyu araştır bizi de bilgilendir demiş sevgili Ezgi :) benim merak edip araştırdığıaraştırdığım konular genelde ihtiyaca binaen oldu şimdiye kadar. Malum uzun süredir kilo verebilmek için çabaladım ve istediğim sonuca gaps diyeti ile ulaştım. Diyet ile ilgili birkaç kitap mevcut. Aslında diyetten çok bir tedavi protokolü. Otizmden sizofreniye gıda intoleransindan alerjilere pek çok hastalıkta uygulanabiliyor. Oldukça geniş bir yelpaze. Yazmak yerine takip ettiğim instagram sayfalarından bazılarını tavsiye edeceğim.

Alanlarında uzman kişiler. 
Ve bu aralar bir önce ki yazımda bahsettiğim hipotroidi (hashimoto) otoimmun bir rahatsızlık. Bu konuda en çok güvenerek takip ettiğim endokrin cerrahi profesörü Yeşim Erbil' in sitesi ve instagram sayfası var. 

http://www.yesimerbil.com/http://www.yesimerbil.com/

Bu sene ki favori konularim bunlar. 
Tabi artık 15 gündür çoğu konuda araya sıkıştırdığım gibi örgü örmeyi seviyorum bu konuda fena olmadığımı  düşünüyorum . Ve son olarak her ne kadar ara sıra  dertlenip içimi bloguma doksemde mesleki bilgimin de fena olmadığını düşünüyorum. Çok abartmayayim değil mi artık bu kadar yeter . Bilmeyen kaldıysa hemsireyim efendim son 4 senedir çocuk servisinde çalışıyorum önce ki 15 sene ameliyathane hemsireligi ve o arada 1 sene dahiliye hemsireligi yaptım. 21.senemi çalışıyorum. 

4 yorum:

  1. Maşallahhh benim guzucuğuma

    YanıtlaSil
  2. Gapsi son zamanlarda duyar oldum;biraz içeriğine baktım ama bana koşulları ağır geldi.Yani sanki ben yapamayacakmışım gibi gelmişti.

    YanıtlaSil
  3. gaps diyetini ilk kez duydum. merak ettim inceleyeceğim malum benimde kilo sorunu ve nur topu gibi insilün direncim var. mesleğinizde başarılar dilerim maşallah 21 yıl ne mutlu size...

    YanıtlaSil
  4. gaps diyetini bende ilk kez duyanlardanım.Hemşire olduğunuzu bilmiyordum, Saygın aynı zamanda meşakkatli bir mesleğiniz var, kolaylıklar dilerim.Yeşim Erbil benimde takibimde.

    YanıtlaSil