15 Şubat 2019 Cuma

Şubat 14 bugun nasilsin ?

14- sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ?
Bu soruyu dolu dolu soran kaç kişi kaldı hayatımızda acaba 🤔
Bugünlerde hipotroidik geziyorum içine düştüğüm durumu anlamaya çalışıyorum yorgun görünüyorsun diyenlere Evet yorgunum demekten yoruluyorum. Kendime iyiyim diye empoze ederek geziyorum. Vücudum troidime saldırıyor ben kendime saldırıyorum. Sadece son bir iki gündür durumu kabullenip nasıl enerji toplayabilirim diye sakince düşünüyorum.
Bugün uzağa taşınan hastaneye işe gittim uzaklastigi için gidip gelmek zorlaştı yeni bina olduğu için ve Avm ye benzediği için daha yorucu hale geldi çalışmak.
Çok dert yakinmali bir yazı oldu. Cici bir kitap fotoğrafı bırakayım şuraya. Bitireli oldu biraz. Tatlış bir aşkı anlatan tatlı bir kitap tı. Arada okunabilecek eğlencelik dinlencelik  kitaplardan. Fotoğraf için makaron almadım ama dün yemekte tatlı günüymüş bu tatlış pembis kurabiyeler kitaba uygun oldu.
Her şeye rağmen sevgi dolu bir gündü kalpler balonlar çiçekler. Biz mi biz evliyiz sevgili değiliz 🙄 işin şakası biz bu tür günleri kutlamayı pek sevmiyoruz ...

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun, en kısa sürede kendinizi daha iyi hissetmenizi diliyorum.. Mutlu haftasonları dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) inanıyorum her şey iyi olacak 😄

      Sil
  2. çok geçmiş olsun inşallah..yeni bina zorlukları yanın da hayırlar getirsin umarım..kitap ve kurabiyeler çok yakışmış...güzel bir haftasonu olmasını dilerim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler her yeni gün yeni mutluluklar getirsin hepimize inşallah 😍

      Sil
  3. bende epeydir hipotiroidik gezmekteyim, işimiz zor.
    Evli de olsak sevgililer günü bize de iyi gelir bence:)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda duzelirsiniz... Kitap önerisi ve kurabiyeler için teşekkürler çok tatlı görünüyor:)

    YanıtlaSil