5 Ağustos 2013 Pazartesi

bi tarifte benden olsun

 Karabuğdaylı yoğurt çorbası..Karabuğdayın tadı önce garip gelmişti alışık olmadığım bir ta ama yedikçe alışılıyor sanırım.Öncelikle buğdayı haşladım altını kapatıp bir miktar sıcak su ekleyip kabarması için bıraktım.Çorba için 2 kaşık un ve 4 kaşık yoğurdu çırparak sulandırdım kaynattım buğdayları katıp bir süre kaynamasını bekledim. Üzerine zeytin yağla kırmızı biber kavurup döktüm.Yağsızda yenile bilir bence.İçine nane kekik gibi baharatlar katılabilir et yada tavuk suyuyla yapılabilir.Geliştirmek size kalmış.Afiyet olsun...
Ve ve ve son durum 2 gündür budur bekle beni 60 kilo geliyorummm..(bu slogan kadınlar klübünden bir arkadaşımın sloganı)çok beğğendim hemen çaldım :))

2 yorum:

  1. oncelıkleeeeeeeeeeeeee 60 kılon hayırlı olsunnn :)) sımdıden tebrık edıyım de ben :) offf bende 5 kılo vermek ıstıyorum ama hala yıyorum su kadınlar klubune bı ugrıyım bende..bu arada blogunuzu yenı gordum hayırlı olsun sevgıler

    YanıtlaSil
  2. selam çok hoş bir blogun var :)
    ben de bekleriimm
    sevgiler :)

    YanıtlaSil