20 Ağustos 2013 Salı

üşengeç ben

Her ne kadar istesemde bloğumu sık sık güncellemeyi, fırsat bulamıyorum nedense.Halbuki Elif kuzusu evde değil uzun süredir.kocişle başbaşayız...Fırsat bulsam ne yazıcaktım diye düşünüp sonra yazarım deyip bırakmalar,facebookta oyunlar, kadınlar kulübüne takılmalar, falanlar, filanlar...Bende bahane bitmez tabiki vee bu duruma halk arasında üşengeçlik denir..Ne demiş ünlü düşünür annem ''üşenenin oğlu kızı olmaz'' ama çok şükür bi kızımız oldu:))
Bu aralar ne yapıyorum tabi ki sağlıklı beslenmeye ve yürüyüşlere devam..Emin adımlarla kilo veriyorum. Kocişle girdiğimiz idaayı kazanma yolunda yavaş yavaş ilerliyorum, eh zaman var daha nasılsa 31 Aralık 2013 gece yarısına kadar...Kendime telefon bakmaya başladım bile o kadar eminim yani..Peeh 60 olmasamda alcam ki istediğim telefonu yanlızca böylesi daha heyecanlı :P
Yazı eklediğime göre yazıma resimde eklemeliyim :))


Bu aralar okuduğum kitaplar..Okumayı düşündüklerimi ekleyemem lütfen ısrar etmeyin..Eklersem bloğumun resim kotası dolabilir :D
Resimler netten alıntı tabiki.
Kan grubunuza göre beslenme tavsiye edebileceğim bir kitap. Tabi ki türk bir yazarında kaleme aldığı ''can boğazdan çıkar''isimli bir kitap var alıntı yapıldığı belli olan ama asıl ve daha bilimsel olanı yukarıda gördüğünüz kitap :)
Veee çok yakında annemden getirdiğim dikiş makinamın resimleri ve maceralarımla buradayım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder