17 Ağustos 2024 Cumartesi

insanoğlu kuş misali

Hayat neler getiriyor, yürüyoruz, koşuyoruz, duruyoruz sonra yine ayaklanıp yürümeye niyet ediyoruz. İnsanoğlu kuş misali kâh ordasın kâh burda. Velhasıl hayatımın klasiği haline geldi yine taşınıyorum. Allah sağlık versin elbette ilk önce. Gerisi hallolur.

 Bu defa istikamet Ankara nasipse. Herkes Ege ,Akdeniz kıyılarına kaçmaya çalışır, ben iç Anadolu'ya doğru ilerliyorum. 😅 
Canım bal kızım öğrenci Ankara'da, ilk sene yurtta ikinci sene evde kaldı. Çeşitli müzakereler sonucunda yola beraber devam etmeye karar verdik. Ve macera başladı. Evimizi kiraladık eşyaları toplamaya başladık. 
Diğer yandan resim kursuma gitmeye devam ediyorum her fırsatta.  Ekim,  kasım gibi yalnızca kursiyerlerin yaptiği resimlerden oluşan bir sergi açmayı düşünüyor hocamız. Mutlu çocuk resimleri yapıyoruz. Bir tanesini bitirdim ve ikinciye başladım.
 Umarım gitmeden bitirebilirim. 

1 yorum:

  1. ankara çok güzel bir şehir bol keyifli günler geçirin birlikte :)

    YanıtlaSil