18 Temmuz 2024 Perşembe

Düşerken

Uzun zamandır okuduğum kitapları paylaşmadığımı farkettim. İyi bir yorumcu sayılmam fakat tavsiye edebilirim diye düşünüyorum. 

Mesela Tarık Tufan hiç okumamıştım Zeynep'ciğim mutlaka okumalısın seversin dedi birkaç kez. Kitap fuarına imza ve söyleşi için geleceğini öğrenince gitmeliyim deyip düştüm yola. Yol dediysem evime 5 dakika yürüme mesafesinde fuar alanı. 
Öyle hoş sohbet bir insan ki. Söyleşide hikayeler nereden gelir, neden yazarız, ne için hayal kurarız gibi konularda katılımlı bir sohbete maruz kaldık. Son zamanlarda en sevdiğim konular tabi ki. Bir yöne evrilmeye başlayınca evren o konuları seriyor insanın önüne. 
Düşerken üçlemenin ilk kitabı. Tabi ben hiç araştırmadan şu üç kitabı alı  vereyim deyince biri eksik kaldı. Olsun sonra alırım onu da. 
Jülide ve İshak'ın hikayesi düşerken. Ressam bir kadın tesisatçı bir adam. Birlikte çıktıkları yol nerede bitiyor kim bilebilir. Tabi ki bu kitabı okuyanlar. Bence atın sepetinize. 

2 yorum:

  1. ben isimler hakkında pozitif yorumları toplamayı seviyorum

    YanıtlaSil
  2. hayaller kurgular ne güzel şeyleer :)

    YanıtlaSil