26 Nisan 2023 Çarşamba

yarım örgüleri bitirme çelıncı

Victoria motiflerimi birleştirip yatak örtüsünü tamamladıktan sonra sophie universe ortume geçtim, tabi arada ufak etkinl8kler yaparak istikrarlı şekilde ilerleyince 2 senedir elimde sürünen garibim sofim bitti. Hazır havaya girmişim dururmuyum, durmadım.  Ramazan başlangıcında emekli dilekçemi verip izne ayrıldım ve çiçekli motiflerime el attım. 
 Önce nasıl bir şema takip edecegimi kestiremedim ,malum kafalar karışık 😅 kafalar neden karışık daha sonra anlatırım belki ,kendimi hazır hissettiğimde. Neyse baktım hırka çığırından çıkıyor kenarlardan yayılmacı motifleri çıkartıp bir ayar çektim. 
ve toparlandı. Kollar için motifim yetmeyince yenilerini ormem gerekti. Etek uçlarına da yarım motif tabi. Şu an kenar lastiklerini örüyorum. Bitmiş hali bir sonra ki postta hazır olur.  

4 yorum:

  1. ooo maşallah maşallah ve hayırlı olsuuun :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun emeklilik. hırka çok güzel, bende başladım bir battaniye bakalım ne zaman bitecek.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, ikisi de çok hoş olmuş. Emeklilik de hayırlı olsun bu arada :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben de sofi örücem 🌸 bayılıyorum

    YanıtlaSil