14 Mart 2023 Salı

14 Mart , nöbetçiyim


Taa birkaç önceki etkinl8k motifimiz olan Victoria motiflerimi birlestirip.kenar örgüsünü bitirmiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum a dostlar . Kenar açıklamasını örgücü şirin Pınar hanım yapmış , tane tane çok güzel anlatmış . 

Günün sonunda son kenarın son sırasının yarısına beyaz ipim yetmedi. Öylece bıraktım. Herşey dört dörtlük olmak zorunda değil dedim kendime. O eksik kalan kısmı gördükçe gülümserim diye düşündüm. Sen ne yollar katettin ben canım bir yarım kenar da eksik kalsın. 
Motifcanlarimla emek emek ördüğümüz örtümüz artık evimin bir parçası. Ev kitabını da bitirince bu güzel fotoğraf çıktı ortaya. Kitabı okurken sıkılanlar olmuş fakat ben sıkılmadan okudum yavaş yavaş, sindire sindire. Evini bulmaya çalışan genç bir hanımın yol hikayesi. Benim evim dedemmis diyor önce. Sonra Kader ev oluyor Çiğdem e... Sonunu söyleyemem okuyun bakalım evini bulmuş mu, bulamamış mı ?
 çiçek ve kahve ev deyince aklıma gelenlerden ,olmazsa olmazlardan .

2 yorum:

  1. maşallah sanaaa :) ayrıca bu yazarı da çok seviyom :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabı listeye aldım bakalım 😇 örtü de efsane oldu

    YanıtlaSil