31 Aralık 2022 Cumartesi

sene bitti

Ha bugün yazarım ,ha yarın yazarım derken epey zaman geçmiş yine. 2022 nin sonuna gelmişiz. Bugün 30 Aralık bu senenin son nöbetini tutuyorum. Senelerdir bıkıp usanmadan devam eden bir döngü ve döngünün kaçınılmaz sohbet cümlesi ilee geldim. Senenin son nöbeti, senede bir tekrarlanır. Her ay bu ayın son nöbetini tutuyorum derim genellikle hepimiz deriz ,istisnalar vardır tabi mutlaka bu cümleyi kurmayan, saçma bulan. Bence de saçma ama yinede vazgeçmem nedense. Bu ayın son nöbeti 🤗 sanki iki gün sonra yeni ay değil , yeni ayda nöbet tutmayacağım . Kendini rahatlatmaya yönelik ufak bir nüans yanlizca. Ocak ayında da nöbet tutacağız. Nasipse eğer herşey yolunda giderse ki gideceğine inanıyorum can-ı gönülden , Ocak ayının sonunda 25 senelik meslek hayatımın son nöbetini tutmayı planlıyorum inşallah 💜 . 
 Sağlık meslek lisesi okuyanlar bilirler, 3 . sınıftan 4 e geçtiğimiz yaz tatilinde 1 ay yaz stajı vardır. Ben o stajın son 3 haftasında çocuk servisinde çalıştım iki arkadaşımla beraber. Stajın ilk haftası doğumhanedeydik. İlk kez ben ebelik yapamam dedim, ağladım ve karar verdim okulu bırakacak normal liseye geçecek farklı bir meslek seçecektim. Annem babam olurmu son sınıfa geçtin okul bırakılır mı diye nasihatler ederken yok dedim ben yapamam doğum yaptıramam. Çocuk servisinde birgün staj arkadaşlarımla konuşurken gözlerim dolu ağladım ağlıyorum hemşire ablalar hayırdır noldu diye sordular. Dedim böyleyken böyle ben doğum yaptıramam ebelik yapamam. Dediler ki saçmalama son sınıfa gelmişsin okul bırakılmaz. Bak şu ablan ebe bu ablan ebe ama hemşire olarak çalışıyorlar illa ebelik yapmak dogumhanede çalışmak zorunda değilsin, tayinin çıksın istediğin serviste çalışırsın. Sildim gözyaşlarımı sahimi dedim sahi dediler, güldük hep beraber. Deli bu kız 4 e geçmiş okulu bırakacakmış deyip yine güldüler 😅 . Sahiden mezun oldum atandım ebelik yapmadım uzun seneler ameliyathanede çalıştım ve son 7 senem çocuk servisinde geçti. Velhasıl çocuk servisinde başlayan maceram çocuk servisinde sona erecek gibi duruyor. 

4 yorum:

  1. Hayata umutla açılan gözlerle ömtünün geri kalanına doğru, musmutlu yılların olsun canım

    YanıtlaSil
  2. :) Bugün bakınca ne tatlı bir anı ama eminim o zaman sizin için çok zor olmuştur. Mutlu bir şekilde bitişe gidiyor olmanız pek güzel geldi bana.

    YanıtlaSil
  3. herşeyin hayırlısı olsun canım benim... 2023 sana istediklerini versin.. bende kız meslek lisesinde okurken son yılda müfredata konulan işletme dersi için veryansın etmiştim.. öğretmenlere bile kafa tutmuştum ne işimiz var bizim işletme ile.. işte atölye açarsın bir yerde çalışırsın bir işyerine ortak olursun falan mevuzat bilmek iyidir dediler.. peh tutarım bir muhasebeci yapar demiştim.. yeter ki benim şirketim olsun :) işte devran döndü üniversite sınavında İşletme bölümünü yazdım ve de üstüne kazandım bile.. sonra çok çabalasam da muhasebeden uzaklaşamadım muhasebeci oldum :)

    YanıtlaSil